Civilt søgsmål ?
Fra : @ndersen

Dato : 10-03-04 07:11

Hej i gruppen!

Jeg søger et sted, hvor man på en let forståelig måde, kan blive orienteret
om, hvordan man indleder/rejser et civilt søgsmål. Er der nogen her som kan
henvise til et sådant sted på Internettet.

Mvh
@ndersen

Fra : Peter G C

Dato : 11-03-04 19:21

"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> henvise til et sådant sted på Internettet.

Det har jeg endnu ikke set. Du skal nok på biblioteket og læse en bog om
civilproces.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ole

Dato : 10-03-04 22:00

> [...]
> om, hvordan man indleder/rejser et civilt søgsmål. Er der nogen her som kan
> henvise til et sådant sted på Internettet.

Forstår godt at du savner konkret svar, jeg søgte på Goggle og fik 725 svar

Fra : Ulrik Guldb?k

Dato : 12-03-04 22:42

"@ndersen" <p.e@andersen.mail.dk> wrote in message news:<404eb157$0$27363$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> om, hvordan man indleder/rejser et civilt søgsmål. Er der nogen her som kan
> henvise til et sådant sted på Internettet.

www.domstol.dk
http://www.domstol.dk/showpage.asp?ID=9370

mvh
Ulrik Guldbæk