spørgsmål om injurier
Fra : ibber

Dato : 09-03-04 12:43

I forbindelse med næste kommunal valg har jeg tænkt mig at stille op i vores
bydel
og så tænker jeg på at lave f.eks avisannoncer med følgende ordlyd.

Hvad lighed er der med borgmesteren og vores lokal tv
de er lige kedelige
stem på ibber

Er det injurier ?

Fra : Peder Porse

Dato : 09-03-04 22:46

Nej.---hvad skulle lokal-TV lide af skade ved det!!!!

Men er det nok til at blive valgt?
pp

--
Peder Porse
Boesvej2, Svejstrup Enge

Fra : ibber

Dato : 09-03-04 22:49

Det var nu også mere borgmesteren jeg tænkte på
"

> Men er det nok til at blive valgt?

nej sikkert ikke
gode ideer tager jeg gerne imod

Fra : Jesper Lund

Dato : 09-03-04 23:03

ibber <12347@ishoejby.dk> wrote:

> nej sikkert ikke
> gode ideer tager jeg gerne imod

Et par politiske budskaber ville nok være en meget god start. Langt
bedre end at lade sig inspirere af amerikanske valgkampagner...

--
Jesper Lund

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-03-04 07:58

Jesper Lund wrote:
> Et par politiske budskaber ville nok være en meget god start. Langt
> bedre end at lade sig inspirere af amerikanske valgkampagner...

Enig. Og btw. politik er kedeligt, og derfor er en borgmester også
kedelig...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : MartinSH

Dato : 10-03-04 12:10

Det er næppe injurier at kalde folk for kedelige, og selvom det var, er det
nok de færeste der vil anlægge en sag på det grundlag :)

Hvis du beslutter dig for at beholde sloganet så vær imidlertid opmærksom på
at "ibber" ikke fremtoner som værende mere eller mindre kedelig end "dem".
Og hvis dette faktisk er pointen synes jeg ikke det er et stærkt slogan.

Med venlig hilsen
Martin