bechbruundragsted - jobopslag
Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-03-04 23:21

Hej med jer!

I sidste uge så jeg et jobopslag, hvor Bechbruundragsted søgte en
webredaktør - der var ansøgningsfrist i morgen, men opslaget er nu væk. ER
der en af jer der tilfældigvis kopierede det og gemte det? OG som vil sende
det til mig?

ras

Fra : Gerner

Dato : 08-03-04 01:15

On Sun, 7 Mar 2004 23:20:45 +0100, "rasmus carlsen"
<rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote in dk.videnskab.jura:

> [...]
>der en af jer der tilfældigvis kopierede det og gemte det? OG som vil sende

Kan du ikke fortælle hvor det juridiske kommer ind i billedet ?

--
Gerner
867WU/4067hrs

Fra : rasmus

Dato : 08-03-04 20:49

"Gerner" <nospamadresse@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke fortælle hvor det juridiske kommer ind i billedet ?

- det kommer ind i billedet der hvor en fra gruppen har et opslag fra et
stort advokatfirma ... dér.

ras