/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Fejlagtig faktura
Fra : Bo


Dato : 04-03-04 16:11

Jeg har modtaget en faktura fra en webhotel udbyder, selvom jeg ophørte som
kunde hos selskabet 1/12 2003.

Regningen dækker perioden 1/3-31/5 2004 og det skal tillige bemærkes at jeg
ikke modtog nogen regning for 1/12 2003 - 1/3 2004, hvorfor jeg selvfølig
regnede med at alt var i orden.

Jeg fremsendte skriftligt opsigelse og jeg har en bekræftet opsigelse fra
denne dato som email fra firmaet. I opsigelsen bad jeg om at få tilsendt
bekræftelse pr. brev og rykkede for det gentagne gange. Jeg modtog endelig
en email 29/09-03, hvor jeg fik besked om at opsigelen var modtaget og min
konto var gjort op og at mit hotel blev lukket 1/12 2003.

Jeg har nu siden mandag forsøgt at få dem til at sende mig en bekræftelse
på, at de vedkender denne faktura er fejlagtig og er annulleret, samt at jeg
ikke vil modtage flere. Den person, jeg har talt telefonisk med erkender at
der er sket en fejl i bogholderiet, og lover mig at han vil snakke med
bogholderiet og sende en bekræftelse pr. email. Han påstår heller ikke
(endnu da), at jeg fortsat er kunde hos firmaet. Jeg frygter bare, at de
bevidst holder mig hen og sender mig rykkere, i håb om at jeg så betaler.

Jeg forlod netop firmaet pga. deres manglende kundesupport, og de er kendt
for at have rod i tingene. De svarer sjældent på email og deres tlf. support
er også mangelfuld.

Jeg går udfra at emailen er bevis nok på, at firmaet har anerkendt mit
kundeforhold som afsluttet 1/12 2003. Emailen indeholder jo tekniske data på
afsender osv.

Bør jeg foretage med yderligere f.eks. sende regningen/girokort retur med et
brev og skrive, at jeg ikke kan vedkende mig fakturaen samt vedlægge
skriftlig dokumentation, for at jeg er ophørt som kunde.



 
 
Leonard (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 04-03-04 18:08

"Bo" <nomail@please.com> wrote:

>Bør jeg foretage med yderligere f.eks. sende regningen/girokort retur med et
>brev og skrive, at jeg ikke kan vedkende mig fakturaen samt vedlægge
>skriftlig dokumentation, for at jeg er ophørt som kunde.
>
Nej, du har allerede gjort rigeligt og har fået mundtligt at du ikke
skylder dem penge. At de har rod i deres system er ikke dit problem.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408872
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste