Vedr. indskud i lejet lejlighed.
Fra : AKO

Dato : 04-03-04 12:48

Hej

Hvis man har en lejet lejlighed, hvor gulvet er afhøvlet, og der er kommet
striber i gulvet pga. solen (dvs. fjerner man f.eks. et tæppe, har man en
pæn lys firkant i gulvet), kan lejeren så kræve det udbedret og gøre indhug
i ens indskud?
Ikke at jeg har problemet, men jeg er snart på vej videre til noget bedre
at
bo i og vil gerne være på forkant.

/Allan

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-03-04 21:20

AKO <AKO@mail.Sonofon.DK> wrote:

> [...]
> tæppe, har man en pæn lys firkant i gulvet), kan lejeren så kræve
> det udbedret og gøre indhug i ens indskud?

Hvad siger lejekontrakten om den indvendige vedligeholdelse?

--
Jesper Lund