polititilhold
Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 03-03-04 23:05

Nu har jeg søgt google's første 90 resultater igennem for polititilhold,
og er ikke blevet væsentlige klogere.

Hvad skal der til at give folk et polititilhold? Er det fx nok at man
har gjort dem klart at man ikke vil tale med dem, og at de skal holde op
med at opsøge en og stadig gør det?

Og hvor svært er det at få i praksis?

Fra : René E.

Dato : 04-03-04 16:23

Anders Bo Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Hvad skal der til at give folk et polititilhold? Er det fx nok at man
> har gjort dem klart at man ikke vil tale med dem, og at de skal holde

Hej

Har du prøvet CIS nr 11075 af 12/02 1990 ?

Er sikkert på www.retsinfo.dk

/René

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 05-03-04 16:39

On Thu, 4 Mar 2004 16:23:24 +0100 René E. wrote:

> Hej
>
> Har du prøvet CIS nr 11075 af 12/02 1990 ?
>
> Er sikkert på www.retsinfo.dk

Takker. Og det var den. Nu er jeg blevet lidt kloggere. Da det meget
drejer sig om politiets skøn, ville det være rart, hvis der var noget
sted man kunne se en række tidligere afgørelser. Er der noget sted man
kan det?

--
Vil du gerne kunne afspille de CDere du køber?

http://www.digitalforbruger.dk/