Pc reperation
Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 27-02-04 14:47

Hej NG

Ved ikke helt om i kan hjælpe mig her, men alligevel:

Jeg inleverede min bærbare computer til repreration d. 5/2. jeg inleverede
den med alt orginalt emblage + lader. Den 17/2 kontakter jeg selv
forretningen og hører om den er færdig, det er den og jeg kører de 53 km
derop.
Ved udleveringen har de kun min pc, dvs. ingen org. emblage eller lader, men
de lover at de vil eftersende det når det dukker op. Det var det første
problem.
Efter konstatere jeg (stadig i butikken) at min pc har været tabt, eller
ligende, og der er slået en flig af bagsiden af skærmen i det ene hjørne.
lige ledes har den fået noget som ligner et "stenslag" også på bagsiden af
skærmen.
Jeg nægter selvfølgeligt at modtage pceren før en at disse skader er
udbedret. siden har jeg kontaktet butikken d. 19,22,24,26/2 men der er
stadigt intet nyt.
Butikken hævder at skaden er sket mens pceren var i deres leverandørs hænder
og omvendt(det er i hvert tilfælde det jeg får ud af deres svar)

Mine spørgsmål er nu:

Hvor længe må butikken tage om en reperation?

Hvad kan man gører, når det er tydeligt at varen har lidt overlast mens den
var i deres hænder?

Og hvis de reperarer "plastskaderne" så ved jeg per erfaring at både
tft-skærmen og harddisken kan få problemer efter noget tid, hvis de har fået
slag

Håber der er nogen der ved noget om det.
På forhånd mange tak for hjælp.

Nikolaj Marquart,
Mail: Nikolajnospam@hyber.dk (nb nospam fjernes ved mail)

Fra : TGD

Dato : 27-02-04 21:38

"Nikolaj Marquart" <nikolaj@hyber.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hvor længe må butikken tage om en reperation?

www.net-tjek.dk kig under fejl og mangler, der findes ikke en skala men det
er forskelligt fra produkt til produkt.

> Hvad kan man gører, når det er tydeligt at varen har lidt overlast mens
den
> var i deres hænder?

Kræve at de udbedrer skaden.

> Og hvis de reperarer "plastskaderne" så ved jeg per erfaring at både
> tft-skærmen og harddisken kan få problemer efter noget tid, hvis de har
fået
> slag

HDen kan klare op til 300-400 G så det er en skrøne.

Arter forretningen sig ikke kan du kontakte www.fs.dk

<KLIP>