serviceloven-forældrebestyrrelser
Fra : fam. Ager

Dato : 27-02-04 09:02

hej ng.....

jeg sidder i et ny startet forældrenævn og vi vil gerne læse lidt om
forældre bestyrelser, men har forgæves søgt div. steder.

er der nogen her der måske kender et link til servicelove og noget om
forældrebestyrrelser???

venlig hilsen torben ager

---
T-man

Fra : @rsten

Dato : 27-02-04 09:14

fam. Ager wrote:
> [...]
> forældre bestyrelser, men har forgæves søgt div. steder.
>
> er der nogen her der måske kender et link til servicelove og noget om

I hvilke slags institution skole/børnehave/ældrecenter/???

--
/carsten

Fra : fam. Ager

Dato : 27-02-04 09:47

hej carsten

> I hvilke slags institution skole/børnehave/ældrecenter/???
>
> --
> /det er forældrenævnet for børnepasning i offenlige instutioner på
bornholm..

torben

---
T-man

Fra : Carsten Holck

Dato : 27-02-04 21:09

fam. Ager wrote:
> hej carsten

Prøv at søge på "forældrebestyrelse" på www.retsinfo.dk så finder du

Bekendtgørelse af lov om social service LBK nr 764 af 26/08/2003

Vejledning om forældrebestyrelser i dagtilbud til børn efter lov om social
service VEJ nr 35 af 04/03/1998

Det er vel et sted at starte

/carsten

Fra : fam. Ager

Dato : 27-02-04 21:16

meget smukt...

takker mange gange..

torben ager

"Carsten Holck" <cholck@malling.com.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bekendtgørelse af lov om social service LBK nr 764 af 26/08/2003
>

> Vejledning om forældrebestyrelser i dagtilbud til børn efter lov om social

---
T-man