Og nu vi er ved dating.dk.
Fra : JBH

Dato : 27-02-04 00:25

Hej.

Jeg har også for 3 år siden oprettet en profil derinde som jeg aldrig fik
slettet igen (nu har jeg ikke noget at bruge den til . Gad vide hvilke
regler som gælder vedrørende håndtering af de mails man har liggende
derinde. Jeg loggede lige ind og så at min indbakke var tom. Jeg mener
bestemt ikke at have slettet noget.

Den e-mail adresse jeg opgav dengang, har jeg ikke længere. dvs. en anden
person som opretter den e-mail adresse, vil få profilnavn og adgangskode
tilsendt jævnligt !! men det er vel ens eget ansvar at holde disse
oplysninger ajour. ?

mvh
JBH

Fra : Cykellapper

Dato : 27-02-04 00:46

JBH wrote:
> [...]
> anden person som opretter den e-mail adresse, vil få profilnavn og
> adgangskode tilsendt jævnligt !! men det er vel ens eget ansvar at

Uhhh... det er en oldgammel diskussion. Prøv selv at søge google.

Du kan på dæjting oprette lige så mange profiler du vil, med lige så mange
(fiktive / falske)mailadresser. Der er ingen kontrol med det. Godt nok truer de
med politianmeldelse af IP, hvis det bliver opdaget, men jeg tror Jens Betjent
er ligeglad. Hvis de derimod klagede til abuse@udbyder ville det nok være bedre.

De sletter i øvrigt aldrig inaktive profiler, selvom man ikke kan søge på dem
efter 3 mdr's inaktivitet. Derfor de 600.000 "brugere"

Derimod kan de åbenbart godt finde på at slette mails. Især, hvis det er af
kompromitterende art, som oftest afsendt af dem selv.

Man kan vel heller ikke udelukke, at der er en expire på mails for at spare
plads på serveren? Det er vel i grunden ikke urimeligt, er det?

Preben
(Cykellapper)