Friske boller i morgen aften ?!?
Fra : Torben

Dato : 14-03-04 15:27

Hejsa gruppe,

jeg er netop blevet færdig med at bage ca. 100 boller. Bollerne skal spises
i morgen ved 18-tiden (jeg fylder 30 år ).

Nu er mit store spørgsmål så hvad jeg bedst gør for at holde dem friske ?

- skal jeg fryse dem, eller lade være ? Hvis de ikke skal fryses, hvordan
bør jeg så opbevare dem ?

mvh & på forhånd tak
Torben

Fra : Gert Krabsen

Dato : 14-03-04 16:14

Meget banalt: Plastpose i kælderen. Og har du mulighed for at lune dem lige
inden brugen, bliver de jo helt fine igen.

gratulerende hilsner

Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-03-04 17:35

Torben wrote:
> [...]
>
> - skal jeg fryse dem, eller lade være ? Hvis de ikke skal fryses, hvordan

Når det er så tæt på bør du hverken fryse eller køle dem (i køle eller
svaleskab, forstås).
Put dem blot i en tæt pose og opbevar dem mørkt indtil de skal serveres.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og