TNT2 M64, PC genstarter?!
Fra : Klaus Thuesen

Dato : 26-04-01 15:41

Hej!

Jeg har anskaffet mig sådan et PixelView Riva TNT2 M64 kort, og har sat det
i min computer, og deaktiveret onboard grafikkortet via bios, og sagt den
skal bruge PCI til grafikkort istedet. Det virker fint.

Men når jeg spiller f.eks. Counter-strike, og vil alt+tabbe tilbage til
windows, så genstarter computeren. som om nogen hiver stikket ud og sætter
det i igen, bare sådan uden videre. Det gør den også når jeg i windows, og
trykker alt+tab.

Nogen forslag? Please

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 26-04-01 16:06

Det er forresten Windows2000 jeg kører.... - og jeg har hentet den nyeste
driver fra nvidia.com

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen