Hvor kan det købes (I Danmark)
Fra : Lars Dahl

Dato : 26-04-01 15:43

Hej NG!

Er der nogen her ved hvor man kan gøbe et

Hecules Geforce II GTS PRO m. 64 DDR-ram?

Da hevde det hos AV-consult men de kan ikke få dem hjem længere...

Mvh Lars Dahl

Fra : Seth-Enoch

Dato : 26-04-01 16:05

> [...]
>
> Hecules Geforce II GTS PRO m. 64 DDR-ram?
>
> Da hevde det hos AV-consult men de kan ikke få dem hjem længere...

Skal det være Hercules? Jeg har lige bestilt en MicroStar GeForce2 Pro 64Mb
DDR tv-out, og blah blah, den koster kun 2475kr. hos shg(www.shg.dk), det er
jo ikke galt...

--
Seth-Enoch

Fra : Lars Dahl

Dato : 26-04-01 16:14

Jeg har også selv overvejet at købe Msi's...

Hvordan kører det og hvordan er biledkvaliteten... Altså i forhold til at
det koster 2500??

Mvh Lars Dahl

Fra : Seth-Enoch

Dato : 26-04-01 21:16

> Jeg har også selv overvejet at købe Msi's...
>
> Hvordan kører det og hvordan er biledkvaliteten... Altså i forhold til at
> det koster 2500??

På mandag får jeg svinet, så der kan jeg skrive igen...

--
Seth-Enoch

Fra : Uffe Callesen

Dato : 26-04-01 21:42

Hvis det er billedkvalitet du er efter så køb dog et Radeon 64DDR istedet !

Fra : Seth-Enoch

Dato : 27-04-01 09:17

> Hvis det er billedkvalitet du er efter så køb dog et Radeon 64DDR istedet
!

Jeg er ikke sikker, men jeg tror manden tænker på om det er gode komponenter
der er brugt, f.eks. Analog adapteren...

--
Seth-Enoch

Fra : Lars Dahl

Dato : 27-04-01 13:54

Persnligt har jeg aldrig regnet Ati's kort for noget...
Så det skal det ikke være...

Mvh Lars

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 27-04-01 14:07

Øh - har du set et Radeon kort i funktion?

Mvh. Henrik

Fra : Uffe Callesen

Dato : 29-04-01 11:09

> Øh - har du set et Radeon kort i funktion?

Det tør jeg næsten love dig han ikke har ! Så ville han sgu ikke kigge efter
GeForce 2 =]

Fra : Lars Dahl

Dato : 29-04-01 11:39

Nej, og det er lidt derfor...