Hvordan finder jeg dette Hotel TLF NR i Lo~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 12-03-04 21:25

Jeg ville gerne bo her,
http://www.hostels.com/en/availability.php/HostelNumber.6218
men mit Visa kan ikke booke det, og jeg kan ikke
finde tlf nummer på stedet, har ringet til TDC udlandsoplysning også..

Har DU en måde hvorpå jeg kan fremskaffe deres tlf nummer, de må da have et
nummer?

Mvh Thomas

Fra : Ole

Dato : 12-03-04 22:29

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville gerne bo her,
> http://www.hostels.com/en/availability.php/HostelNumber.6218
> men mit Visa kan ikke booke det, og jeg kan ikke
> finde tlf nummer på stedet, har ringet til TDC udlandsoplysning også..

søgte Goggle: Excelsior+Hotel+London

http://www.hostelz.com/availability.php?id=28383

http://www.bootsnall.com/hostels/eu/eng/lon/6218.shtml

de kan kontaktes via e-mail (korrekt jeg finder ikke tlf.nr.) mon ikke det er baseret på
internetbestilling

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 13-03-04 02:56

> søgte Goggle: Excelsior+Hotel+London
>
> http://www.hostelz.com/availability.php?id=28383
>
> http://www.bootsnall.com/hostels/eu/eng/lon/6218.shtml
>
> de kan kontaktes via e-mail

Øh - men der er jo ingen mail-adresse på hotellet i ovenstående links?

Mvh Thomas

Fra : Ped

Dato : 12-03-04 22:33

Thomas Jacobsen wrote:
> [...]
>
> Har DU en måde hvorpå jeg kan fremskaffe deres tlf nummer, de må da have et

Fundet på UK Yellow Web

http://search.yell.com/search/DoSearch

Excelsior Hotel
41-42, Argyle Square
London
WC1H 8AL

Tel: 020 7278 5565

Adressen passer ikke helt med den der er opgivet på den side du
refererer til, men jeg håber det alligevel er det rigtige

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 13-03-04 02:59

> [...]
> Adressen passer ikke helt med den der er opgivet på den side du
> refererer til, men jeg håber det alligevel er det rigtige

Ja- dette er også hvad jeg selv har tænkt, ringede også på nævnte
tlf-nummer, men ingen tog tlf.. Men prøver da at ringe på nummeret igen
imorgen. Håber at det er rigtigt dette tlf nr., jo lidt underligt at tlf
ikke bliver taget..

Mvh

Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 13-03-04 04:01

> Jeg ville gerne bo her,
> http://www.hostels.com/en/availability.php/HostelNumber.6218
> men mit Visa kan ikke booke det, og jeg kan ikke
> finde tlf nummer på stedet, har ringet til TDC udlandsoplysning også..

Det lykkedes mig (endelig!) at booke med Visa kort, så kom der pludselig lys
over landet:

Excelsior Hotel
Address : 60 Argyle Street,
Kings Cross,