Tur til Egypten
Fra : Mathias Harrild

Dato : 12-03-04 12:36

Hej Newsgroup

Min kæreste og jeg overvejer en tur til Egypten.
Er der nogen som har erfaringer med AB-Travels?? Som har en rejsepakke, som
lyder rigtig lækker.
Men jeg/vi har ikke hørt om dem før.

Er der noget man skal være specielt opmærksom på, når man tager til
Egypten??

/Mathias

Fra : Wyllie

Dato : 12-03-04 19:38

Undgå vand og Ægypterne!
Har selv boet i Cairo området i 14 mdr.

Fra : Mathias Harrild

Dato : 12-03-04 23:43

Takker....:)

Nogen andre der har gode råd??

Evt. nogen der kender til AB Travels???

/Mathias

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 14-03-04 16:06

Hej Mathias
Jeg er netop kommet hjem fra 10 dage i hhv. Cairo, Luxor og Hurghada.
AB Travels kender jeg ikke til, men du bør sikre dig, at de er medlem af
rejsegarantifonden, da det er din sikkerhed for, at du kan få dine penge
retur, hvis selskabet krakker inden eller under din rejse. (Jeg har aldrig
hørt om dette selskab!!)
Et enkelt godt råd : Spis idoform-tabletter under hele opholdet, for at
undgå maveproblemer, og undgå de risikable ting som frisk salat skyllet i
deres vand, isterninger m.v. Resten omkring din rejse finder du sikkert selv
ud af.

Mvh Niels Hejnfelt