Bo billigst i London - omkring Kings Cros~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 11-03-04 21:41

Hejsa.

På mandag drager jeg til London, og skal finde et sted at bo i nærheden af
Kings Cross tube station.

Hvor ville det være billigst- jeg vil gerne bo singlebed..

Hilsen Thomas

Fra : Tina Staun Sørensen

Dato : 12-03-04 17:08

Hej Thomas.
Min erfaring siger at det er fuldstændig ligegyldigt hvor man bor i London
når man er på besøg, da tuben går alle steder fra og alle steder til. Så
hvis du vil bo et billigt sted i midtbyen ville jeg anbefale Piccadilly
Backpackers, der, som navnet antyder, ligger på Piccadilly Circus.
Betjeningen er utrolig venlig, der er pænt og rent og man kan komme alle
tider på døgnet. Hvis du gerne vil have enkeltværelse så bestil det i
forvejen på nettet, da disse nogle gange er optaget. Prøv
www.piccadillybackpackers.com.
Hvis du ikke lige er til hostels, så ligger der et hotel næsten lige ved
siden af der hedder Regent Palace Hotel - et af de billigere hoteller. Det
er selvfølgelig dyrere end hostel, men du får den komfort som et godt hotel
tilbyder. De har priser der varierer mellem 49£ og 149£ per nat.
www.regentpalacehotel.co.uk

Håber at du kunne bruge det.
Hilsen Tina

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 12-03-04 21:18

> Min erfaring siger at det er fuldstændig ligegyldigt hvor man bor i London
> når man er på besøg, da tuben går alle steder fra og alle steder til.

Det er rigtigt, men det skulle helst være der pga flere som jeg skal følges
med, skal bo i dette omnråde.

Jeg ville gerne bo her,
http://www.hostels.com/en/availability.php/HostelNumber.6218
men mit Visa kan ikke booke det, og jeg kan ikke
finde tlf nummer på stedet, har ringet til TDC udlandsoplysning også..

Tak for din hjælp!

Mvh Thomas