Rabatten
Fra : Splinten

Dato : 11-03-04 16:42

I aftes så jeg på DR1 i Rabatten at man kunne købe sin charterrejse
billigere i Sverige end i Danmark.
Selv om det var fra Kastrup, og på det samme hotel på destinationen.

Er det virkelig rigtigt ?

(Man skulle altså bestille rejsen på nettet - men hvad så

splinten

Fra : John

Dato : 11-03-04 22:23

"Splinten" <splinten@nomail.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> I aftes så jeg på DR1 i Rabatten at man kunne købe sin charterrejse
> billigere i Sverige end i Danmark.
> Selv om det var fra Kastrup, og på det samme hotel på destinationen.
>
> Er det virkelig rigtigt ?

Ja, den er god nok. Tjek www.apollo.se

Mvh

John

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-03-04 22:26

Hej

"Splinten" <splinten@nomail.ofir.dk> wrote:

>I aftes så jeg på DR1 i Rabatten at man kunne købe sin charterrejse
>billigere i Sverige end i Danmark.
>Selv om det var fra Kastrup, og på det samme hotel på destinationen.
>
>Er det virkelig rigtigt ?

Ja, det er fuldstændig rigtigt, typisk koster rejsen det samme i Sverige
som i DK, men pga. kursforskellen på Dkr. og Skr. så sparer man ca. kr.
20,- for hver hundrede kr. rejsen koster.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Pedersen

Dato : 11-03-04 23:04

Vær i den forbindelse opmærksom på at de kræver et gebyr på 100 kr. for
udlandsbestillinger.. Altså fra f.eks. DK

Tim

Fra : Ole

Dato : 11-03-04 20:07

> [...]
> billigere i Sverige end i Danmark.
> Selv om det var fra Kastrup, og på det samme hotel på destinationen.

Ja der er så meget der er billigere i Sverige eks. blev jeg rejsevaccineret med gulfeber
myg krampe hjernehinde og det hele 5 stik for 380 kroner !!!!!

Hvem kan Sverige kan