Venedig - hvor bor man?
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 13:03

Hej

Hvis man skal en forlænget weekend til Venedig, hvor bor man så og hvad
koster sådan noget?

Jeg har selv forsøgt at finde hoteller på nettet og det billigste jeg kan
finde er omkring 300 Euro for tre overnatninger. Men så er det også
et-stjernede hoteller med dele-bad.

Jeg er meget interesseret i at gøre det billigt, og går ikke så højt op i om
der er alt muligt gejl på værelset.

Er det en idé at finde et billigt hotel på fastlandet og så tage toget ud
til det "rigtige" venedig?

Mvh
Anders

Fra : Jakob Pelch

Dato : 12-03-04 13:30

Jeg vil anbefale Albergo Silva, som ligger et par hundrede meter fra
Marcuspladsen i en stille gade og har priser nogenlunde som de nævnte (men
med eget bad). mail: albergosilva@libero.it

Man skal ikke bo på fastlandet - det er en stor del af besøget at opleve
aftenerne i venedig

hilsen jakob