Hotel Skt Petri København
Fra : Mads Vestergaard

Dato : 09-03-04 17:38

Hej NG

Da jeg har inviteret min søster en tur til københavn i påskeferien (en
overnatning) ville jeg høre om nogle har erfaring med overstående hotel.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Ole

Dato : 10-03-04 00:31

"Mads Vestergaard" <andersv(Fjern-dette)@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Da jeg har inviteret min søster en tur til københavn i påskeferien (en
> overnatning) ville jeg høre om nogle har erfaring med overstående hotel.

Det er det gamle dallevalle der er blevet moderniseret så det er ok !

vh ole

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 10-03-04 15:30

Har du da boet på det

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 16:30

"Mads Vestergaard" <andersv(Fjern-dette)@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Da jeg har inviteret min søster en tur til københavn i påskeferien (en
> overnatning) ville jeg høre om nogle har erfaring med overstående hotel.

Min eneste erfaring består i at jeg har været på rundvisning, da de åbnede.
Det er et rigtigt flot hotel - men det er også rigtig, rigtig dyrt! Priserne
starter ved 2.100 ... og slutter ved 19.000.

Så medmindre penge overhovedet ikke spiller nogen rolle, så er der altså
andre gode hoteller i Kbh.
Hvis det var mig, ville jeg hellere bruge pengene på noget sjovere - f.eks.
restauranter.

www.hotelsktpetri.com
http://www.aok.dk/profile/11060

Hilsen
Torben

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 10-03-04 17:03

Hej

Tak for svaret

Men jeg er medlem af en klub og skal kun give 700 kr pr nat, så det synes
jeg er meget rimeligt