Bus til Malmö Sturup
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 07-03-04 23:12

Halløjsa..

Jeg skal en tur til London om nogle uger, med Ryanair fra Malmö Sturup - og
jeg havde tænkt mig at tage bus 737 derover.. Men til min store
forskrækkelse ser jeg, at bussen fra Kbh. kl. 08:00 først er i Sturup når
Ryanairs check-in skranke (ifølge deres standard 40 min. før afgangstid)
lukker, kl.08:55 - er der nogen der har prøvet turen selv, og kan fortælle
mig lidt om pointen i det? Er det lidt mere fleksibelt end som så, eller
skal jeg meget tidligt ud af sengen den dag?? (så jeg kan nå en tidligere
bus fra Malmö Centralst.)

-Thomas