Handicaprejser
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 15:46

Er der mon nogen, der har kendskab til og erfaring med rejsebureauer med
speciale i rejser for ældre handicappede? Min mor vil frygtelig gerne ud at
rejse, men hun går desværre meget dårligt og føler ikke, hun kan klare en
"almindelig" rejse. Specifikt har har hun især meget lyst til en tur til
Mallorca.

Vh/ Jette

Fra : HT

Dato : 07-03-04 22:25

"Jette" <jehandersen(snabela)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "almindelig" rejse. Specifikt har har hun især meget lyst til en tur til

Spørg i kommunen hvor hun bor !
Da min moder gerne ville se Storebæltsbroen "ville kommunen ikke betale for en hjælper" !
Hvis hun er handicappet skulle Dansk Handicapforbund kunne hjælpe !

vh hans og tyra

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 10:01

> Spørg i kommunen hvor hun bor !
> Da min moder gerne ville se Storebæltsbroen "ville kommunen ikke betale
for en hjælper" !
> Hvis hun er handicappet skulle Dansk Handicapforbund kunne hjælpe !

Det vil jeg prøve at undersøge. Tak for svaret!

Jette

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 20:54

> [...]
> "almindelig" rejse. Specifikt har har hun især meget lyst til en tur til

Prøv i gruppen dk.helbred.handicap

--
Vh
Viggo

Fra : Hanne Rasmussen

Dato : 10-03-04 17:43

Min mor - som ser meget dårligt - har rejst med 65-ferie, og var godt
tilfreds. Der er jo ikke decideret hjælp til hende, men rejserne er baseret
på at alle kan være med. Og det er ikke kun ældre der benytter dem.
Hilsen Hanne

Fra : ht

Dato : 13-03-04 21:03

"Jette" <jehandersen(snabela)hotmail.com> wrote in

> [...]
> dårligt og føler ikke, hun kan klare en "almindelig" rejse.
> Specifikt har har hun især meget lyst til en tur til Mallorca.

Jeg rejser regelmæssigt med Helserejser - en del af 65-Rejser.

http://www.helserejser.dk

Med venlig hilsen

Hans-Henrik