Billig flyrejse fra Dk til Scotland til so~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-03-04 12:10

Hej,

er der nogen der ved hvilket flysleskab, der er billigst ?

--
plz remove "FJERN-DETTE" from emailadr

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-03-04 10:01

On Sat, 6 Mar 2004 12:09:37 +0100, "Thomas Jensen"
<tgsj@FJERN-DETTEget2net.dk> wrote:

>er der nogen der ved hvilket flysleskab, der er billigst ?

Jeg bestilte igår hos Easyjet 2 stk retur København - Glasgow via
London til ca. 2400 DKK i alt. I mine øjne var det ganske billigt.

/Morten

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 07-03-04 15:24

"Morten Nielsen" wrote:

> Jeg bestilte igår hos Easyjet 2 stk retur København - Glasgow via
> London til ca. 2400 DKK i alt. I mine øjne var det ganske billigt.

Det synes jeg lyder dyrt. Jeg har flere gange rejst direkte Kbh. -
Glasgow med British Midland for ca. 2500 kr. Et opslag på SAS's
hjemmeside giver prisen 1984 kr. ved f.eks. udrejse 15 juli og
hjemrejse 22. juli.

Mvh.
Henrik

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-03-04 16:49

ca. 2500,-: er det for en eller to billeter ?

Thomas

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-03-04 17:58

On Sun, 7 Mar 2004 15:24:05 +0100, "Henrik S. Pedersen"
<aaa_nospam@c.dk> wrote:

> [...]
>Glasgow med British Midland for ca. 2500 kr. Et opslag på SAS's
>hjemmeside giver prisen 1984 kr. ved f.eks. udrejse 15 juli og

Hvordan kan 2400,- for 2 (to) returbilletter lyde dyrt? Det er dog en
del billigere end dit forslag...

/Morten

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 07-03-04 17:29

For et par år siden fløj vi til Aberdeen fra København og visa versa. Vi fik
et specielt billigt tilbud, fordi vi mellemlandede på Færøerne. Vi fløj med
http://www.atlanticairways.com/

Det tog selvfølgelig lidt længere tid, men det var da meget sjovt at
spadsere lidt rundt på Færøerne og se på søpapegøjerne, jeg tror vi var der
i 1-2 timer. Selve flyvningen ud og hjem over Færøerne var desuden et
fantastisk smukt syn ( heldig med vejret).

VH Birgitte

Fra : Christian Fairgrieve

Dato : 09-03-04 11:16

En anden mulighed er at flyve København - Newcastle med EasyJet. De
billigste tur/retur billeter kan fås for omkring 600,- pr. person.
Desværre ankommer man først kl. 21:30 i Newcastle, så man kan ikke regne med
at komme videre med bus/tog. Hvis man lejer en bil så
tager det et par timer at køre til Edinburgh.

God tur
--
Christian