Hotell i København
Fra : Karl Martin Aurdal

Dato : 06-03-04 10:06

Er det noen som kan anbefale et bra og rimelig hotell nærheten av Nyhavn.
Har funnet et som heter "71 Nyhavn Hotel", men det finnes sikkert flere
hoteller i området. Er svært takknemlig for tips.

Med vennlig hilsen
Karl Martin Aurdal
Norge

Fra : mullerman

Dato : 06-03-04 13:09

"Karl Martin Aurdal" <karlmartinaurdal@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har funnet et som heter "71 Nyhavn Hotel", men det finnes sikkert flere
> hoteller i området. Er svært takknemlig for tips.

Prøv her, indtast ankomst og afrejse, og derefter hvilken del af byen du
ønsker at bo i.

https://booking.touristonline.dk/aok/hotel

Martin

Fra : HT

Dato : 06-03-04 19:39

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-03-04 14:02

"Karl Martin Aurdal" <karlmartinaurdal@hotmail.com> wrote in message
> Er det noen som kan anbefale et bra og rimelig hotell nærheten av
> Nyhavn. Har funnet et som heter "71 Nyhavn Hotel", men det finnes
> sikkert flere hoteller i området. Er svært takknemlig for tips.

Tæt på i Peder Skramsgade ligger et par hoteller, hvor jeg ofte bor.
Begge udmærkede rene og pæne og med et acceptabelt prisniveau - ring og
spørg på tilbud, det kan ofte betale sig.
Hotellerne er:
Hotel Maritime (billigst)
Best Western Hotel City (bedst morgenbuffet)

vh
Jan