Flybilletter til Venezuela... Hvor?
Fra : Morten Christensen

Dato : 05-03-04 15:14

Hejsa! Vi er 5 unge mennesker som skal tre uger til Venezuela i slutningen
af august / starten af september. Hvor skal ve lede for at finde de
billigste flybilletter i den periode?

På forhånd tak!

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] hvis du vil svare direkte til min e-mail.

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-03-04 15:32

"Morten Christensen" <morten[REMOVE]@mopedgallery.dk> wrote in message
> Hejsa! Vi er 5 unge mennesker som skal tre uger til Venezuela i slutningen
> af august / starten af september. Hvor skal ve lede for at finde de
> billigste flybilletter i den periode?

www.ticket2travel.com
er et godt sted at prøve.

mvh
Preben

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 05-03-04 16:36

"Morten Christensen" <morten[REMOVE]@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa! Vi er 5 unge mennesker som skal tre uger til Venezuela i slutningen
> af august / starten af september. Hvor skal ve lede for at finde de
> billigste flybilletter i den periode?

Prøv jysk rejsebureau eller killroy

Mvh

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Christian Joensen

Dato : 06-03-04 14:54

> [...]
> Hejsa! Vi er 5 unge mennesker som skal tre uger til Venezuela i slutningen
> af august / starten af september. Hvor skal ve lede for at finde de

Er i nu helt sikker på at i vil det - følger i med i
situationen/udviklingen?

Fra : Jan Andreasen

Dato : 07-03-04 22:43

Eller Kuoni, der arrangerer billetter og pakkerejser over hele verdenen. De
er gode og proffesionelle og kan klart anbefales.

Mvh Jan Andreasen.

Fra : ht

Dato : 13-03-04 11:37

"Christian Joensen" <christianj@hotmail.invalid> wrote in

> Er i nu helt sikker p† at i vil det - f›lger i med i
> situationen/udviklingen?

>Venezuela Internacional has shared photos with you!

> [...]

Vær forberedt på nogle barske billeder.

Det er fotos af den venezuelanske nationalgardes overgreb på
befolkningen i forbindelse med de massive demonstrationer imod
præsidenten, som er ved at indføre omtrent stalinistisk kommunisme i
landet.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 29-03-04 12:14

Hej Christian

På RejserNU.dk kan du søge og booke blandt priser fra mere end
650 forskellige flyselskaber

http://RejserNU.dk/flybillet/

Held og lykke

Hilsen

Lars

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 29-03-04 21:32

On Mon, 29 Mar 2004 13:14:23 +0200, "Lars RejserNU.dk"
<RejserNU@RejserNU.dk> wrote:

>På RejserNU.dk kan du søge og booke blandt priser fra mere end
>650 forskellige flyselskaber

Er du Lars Tonne Andersen? Er I medlem af Rejsegarantifonden?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 29-03-04 23:09

Hej Hans-Henrik

Ja jeg er Lars Tonne Andersen

Nej vi er ikke medlem af Rejsegarantifonden?

Men vi sælger heller ikke selv vi formidler dem bare
Vi en booking maskine hvor vi har samlet mere end 650 forskellige
flyselskaber

Med Venlig Hilsen
Lars T. Andersen

http://RejserNU.dk

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 30-03-04 23:13

On Tue, 30 Mar 2004 00:08:33 +0200, "Lars RejserNU.dk"
<RejserNU@RejserNU.dk> wrote:

>Men vi sælger heller ikke selv vi formidler dem bare
>Vi en booking maskine hvor vi har samlet mere end 650 forskellige
>flyselskaber

Så hvis jeg bestiller og betaler for en flybillet, hvem bestiller jeg
den så hos, og hvem betaler jeg til? Eet af 650 forskellige steder?

Er pointen at I grundlæggende fungerer som fx mrjet?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 31-03-04 07:59

Hej Hans

Hvis du bestiller hos os går din betaling Via Flybillet.dk som ejes af
WecoDSB og
begge disse selskaber er store solide selskaber
Og de er klart med medlem af rejsegarantifonden.

Vi er blot om man så kan sige en markedsførings portal for deres produkter
herudeover er vi altid fremme med masser af rejsenyheder
Håber det var svar nok

Hilsen
Lars Andersen
http://www.RejserNU.dk