Hvad bruger i til det sorte plastik?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 14-03-04 21:30

Jeg vil bare lige høre hvad i bruger til at smøre "cockpittet" ind i? Jeg
mener alt det sorte ulakerede plastik. Kan man bruge alm. udvendig vinyl
makeup eller hvad?

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : John Jensen

Dato : 14-03-04 21:37

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Johnny
> http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481
>
> Det bedste jeg til dato har fundet hedder Armor All.

/ John

Fra : Mads Stetter

Dato : 14-03-04 22:25

John Jensen wrote:
> "Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det bedste jeg til dato har fundet hedder Armor All.
>
> / John

Os mig os mig... det er fremglimrende! Fåes hos Louis.drengen!

MVH Mads Stetter

Fra : Ninja Rider

Dato : 14-03-04 22:00

Hejsa

Johnny Johansen wrote:

> Jeg vil bare lige høre hvad i bruger til at smøre "cockpittet" ind i? Jeg
> mener alt det sorte ulakerede plastik. Kan man bruge alm. udvendig vinyl
> makeup eller hvad?

Plexus.... Plexus.... Plexus min ven.... Kan også blive din ven....
http://www.plexusplasticcleaner.com/

Det svære er impotøren TMP!.....

jeg plejer at købe det ved scooter-racing.dk til omkring en "hund", men
jeg vil tro at Aprlilia forhandlere har det på hyllerne!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Hekto

Dato : 14-03-04 22:56

In article <tg35c.10005$mp7.5752@news.get2net.dk>, ale@tele2adsl.dk
says...
> Jeg vil bare lige høre hvad i bruger til at smøre "cockpittet" ind i? Jeg
> mener alt det sorte ulakerede plastik. Kan man bruge alm. udvendig vinyl
> makeup eller hvad?

Ganske alm. slevblankende skosværte!
Grin bare, og gå så ud og gør det!

.... hva' sagde jeg!!??
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : JBH

Dato : 15-03-04 00:16

> [...]
> mener alt det sorte ulakerede plastik. Kan man bruge alm. udvendig vinyl

Der var en som engang fablede om at WD40 kunne bruges til ALT.. selv under
armene

mvh
JBH

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-03-04 07:34

Johnny Johansen wrote:
> Jeg vil bare lige høre hvad i bruger til at smøre "cockpittet" ind i?
> Jeg mener alt det sorte ulakerede plastik. Kan man bruge alm.
> udvendig vinyl makeup eller hvad?

TurtleWax er super
--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Mikael Rasmussen

Dato : 15-03-04 16:26

Ja!
Jeg har nylig købt en noget brugt og "bleget" Givi topbox. En omgang med
Basta Vinylcleaner samt deres vidundermiddel til udvendigt vinyl, har gjort
underværker - jeg har opgivet en eventuel gang maling!

Mvh.
Mikael
XTZ 660

Fra : anders majland

Dato : 16-03-04 20:29

> Jeg har nylig købt en noget brugt og "bleget" Givi topbox. En omgang
> med Basta Vinylcleaner samt deres vidundermiddel til udvendigt vinyl,
> har gjort underværker - jeg har opgivet en eventuel gang maling!

Forbered dig på at det er noget der skal gøres regelmæssigt, som flere
gange om året. Jeg vil også være lidt skeptisk over at få maling til at
holde - men de fåes jo lakerede så det må jo kunne gøres...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hekto

Dato : 16-03-04 21:31

In article <c37lst$9dj$1@sunsite.dk>, anders.majland-
see.signature@address.invalid says...
> Forbered dig på at det er noget der skal gøres regelmæssigt, som flere
> gange om året. Jeg vil også være lidt skeptisk over at få maling til at
> holde - men de fåes jo lakerede så det må jo kunne gøres...

Selvblankende skosværte holder ca. et årstid inden det begynder at
blive 'kedeligt'; men så er det jo bare at give det en gang mere.