Hvor købes dyser til karb.
Fra : Jesper Meincke Hanse~

Dato : 14-03-04 19:01

Jeg skal bruge nogle dyser i forbindelse med tunin. Det er til en 40 mm
dellorto PHM. Hvor kan disse købes i løs vægt.

Fra : Hekto

Dato : 14-03-04 19:23

In article <c326k2$l79$1@abbeden.bunk.cc>, nospamJMH@danfoss.com
says...
> Jeg skal bruge nogle dyser i forbindelse med tunin. Det er til en 40 mm
> dellorto PHM. Hvor kan disse købes i løs vægt.

Moto de Voss i Slangerup?
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 15-03-04 01:15

Hej Hekto.
Det må da absolut være det bedste at kontakte brdr. Stevns som har værksted
i Haarlev (Sjælland), for de er jo importører af Dell'orto.

Jeg fik selv for gov. en måned siden 2 stk. 40 mm PHMér derfra, til min BMW
her i Thailand, for tuning til det optimale ved at gå fra 38 mm til 40 mm.
Da jeg bl.a. i den sammenhæng spurgte Moto-Bins i England, som jo sælger
dele til BMWérne, om dyser større end standard 160´eren i 40 mmérne svarede
de at de ikke havde dette men henviste mig til Dellórto importøren i
England, men jeg har altså hele tiden købt hos Brdr. Stevns. Bl.a. skal jeg
snart have e-maile til dem efter nogle dyser samt måske en anden type nåle
ud over de andre ikke standard jeg allerede har, i forbindelse med dysning
af BMWén efter andre ændringer.

Brdr. Stevns træffes viae-mail adr..
brdr.stevns@image.dk
eller telefon: 56 28 89 15 /Fax ............16

Mvh. Gert Thorgersen
3 stk. Honda + BMW R100

Fra : Moller

Dato : 14-03-04 20:05

"Jesper Meincke Hansen" <nospamJMH@danfoss.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge nogle dyser i forbindelse med tunin. Det er til en 40 mm
> dellorto PHM. Hvor kan disse købes i løs vægt.

Største change er nok værksteder med rullefelt... ellers plejer jeg nu
at få mine via MC nøglen (på nær tomgangsdyser).

VH
Lars Molnit