Så er saltvognene ude igen :(
Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-03-04 16:47

Mødte dem udenfor Århus her til eftermiddag :(((( - Damn it! - Havde ellers
håbet, at regnen denne weekend, ville vaske saltet væk, så vi var klar til
at trille engang i midten/slutningen af næste uge....det er næsten ikke til
at bære :(

Fra : flemsus

Dato : 13-03-04 20:11

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> ellers håbet, at regnen denne weekend, ville vaske saltet væk, så vi
> var klar til at trille engang i midten/slutningen af næste uge....det

Vi slap her i Aalborg, sidste saltning var den 8/3

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-03-04 21:00

Ole Sørensen wrote:

> [...]
> ellers håbet, at regnen denne weekend, ville vaske saltet væk, så vi
> var klar til at trille engang i midten/slutningen af næste uge....det

Jep - vintertrafik.dk siger at der er blevet saltet i det meste af
midtjylland

Det lader tilgengæld at resten af danmark er gået fri (denne gang). Lad os
håbe at vi andre kan begynde at køre i slutningen af ugen eller i løbet af
weekenden.

--
Tony
Chokomint 1000

Fra : Armand

Dato : 13-03-04 21:08

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - vintertrafik.dk siger at der er blevet saltet i det meste af
> midtjylland
> Det lader tilgengæld at resten af danmark er gået fri

Sådan er det at bo på en ø ude midt i det varme(re) hav!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-03-04 23:42

Armand wrote:

> Sådan er det at bo på en ø ude midt i det varme(re) hav!

Jep - og i byen hvor der generelt er et par grader varmere end andre steder

--
Tony
Fazzer 1000

Fra : Armand

Dato : 13-03-04 23:41

> Jep - og i byen hvor der generelt er et par grader varmere end andre
steder

Og så oplyst at man ikke ved hvor fjernlyset tændes når man pludselig
befinder sig i ægte jydsk mørke (= real life experience!)

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-03-04 12:21

Armand wrote:

> Og så oplyst at man ikke ved hvor fjernlyset tændes når man pludselig
> befinder sig i ægte jydsk mørke (= real life experience!)

Hehe. Så stor en ignorant er jeg nu ikke

--
Tony
Kilofazer

Fra : S.G

Dato : 14-03-04 12:24

efter vintertrafik er der i nat saltet kl 4 i hele landet :(
HULK