snevejr... suk
Fra : Brian Laursen

Dato : 13-03-04 12:25

øvøvøv så troede man lige at der ville komme regn, og istedet kommer der sne
hulk....

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : Martin G.

Dato : 13-03-04 12:51

Yea...
og Jeg havde lige glædet mig til at få ordnet cyklen og få den første tur,
nu ska man nok vente en uge mere :|

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-03-04 12:46

Bare de ikke begynder at salte....

Det varer ikke længe før BB er klar til at komme ud, så måske jeg skulle
bruge lidt tid i værkstedet i dag

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jørgen Nygaard

Dato : 13-03-04 14:05

vi har også sne men kun tøsne som giver en masse vand, så vejen bliver
spulet godt af. Dmi lover sol og tørvejr til morgen. Søndag er et årsdagen
for sidste "udkørsel", så det skal blive i morgen

VH
Jørgen Nygaard - Vestjylland
XJ 600 S

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 13-03-04 16:26

Brian Laursen wrote:
> øvøvøv så troede man lige at der ville komme regn, og istedet kommer
> der sne hulk....

Hmm, i kbh har det tøsneet minimalt men til gengæld regnet i 2-3 timer nu,
så det er da en velsignelse. Og jeg kan da slet ikke forestille mig at nogen
tænker på at salte nogen steder i danmark, da der overhovedet ikke er udsigt
til frost (se: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm ).
Nææe, det er da kun til at glæde sig over at vi får renset vejene grundigt
det næste stykke tid. Og se lige onsdag med over 10 grader og noget sol -
oooh fryd

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 13-03-04 16:47

Mikkel Hansen wrote:
> [...]
> Nææe, det er da kun til at glæde sig over at vi får renset vejene
> grundigt det næste stykke tid. Og se lige onsdag med over 10 grader

I følge vintertrafik.dk så er der blevet saltet i sydlige dele af Jylland,
og i løbet af eftermiddagen er saltningen kravlet længere og længere op i
Jylland! :| Ak og ve. Hva tænker de dog på? Suk. Hvis de nærmer sig
Aalborg... O' smerte!

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 13-03-04 16:57

Rasmus Neckelmann wrote:

> [...]
> Jylland, og i løbet af eftermiddagen er saltningen kravlet længere og
> længere op i Jylland! :| Ak og ve. Hva tænker de dog på? Suk. Hvis

Man skulle næsten tro de havde en kvote at brænde af eller noget sligt >:|

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 13-03-04 17:15

Rasmus Neckelmann wrote:

> [...]
> Jylland, og i løbet af eftermiddagen er saltningen kravlet længere og
> længere op i Jylland! :| Ak og ve. Hva tænker de dog på? Suk. Hvis

Seriøst: Jeg får sgu ondt et bestemt sted af at høre på evige beklagelser om
vejret og evig snak om saltets destruktive egenskaber. For som Storm P
sagde: "Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det!"
Vent istedet og glæd jer dejlig sæson, eller eftersprøjt efterfølgende
"MC-undervognen" med noget sæbevand og olie, hvis I resolut er pistrængende
over, at få luftet karburatorerne i denne spæde forårsstart.
Een ting er nok sikkert: Indlæg i DFM hjælper nok også nada på
vejrsituationen og den smugle salt på vejene forbedre gerne det hårdtrængte
vejgreb, men får vel ikke jeres kæreste eje til at komplet bortætse, inden I
er hjemme igen?

Hilsen
Lars

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 14-03-04 05:02

Lars T. Thomsen wrote:
> [...]
> hårdtrængte vejgreb, men får vel ikke jeres kæreste eje til at
> komplet bortætse, inden I er hjemme igen?

Tjaa Lars, måske er der nogle der lider af en kombination af at være ekstrem
ømtålelige omkring deres cyckler og samtidig meget ivrige for at komme ud at
køre. Hvis du ikke kan relatere til det: fint - læs en anden tråd (som andre
ikke interesserer sig for), men hold dine sure opstød for dig selv. Slå evt.
i en pude.

Godnatter.

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 14-03-04 12:06

> Tjaa Lars, måske er der nogle der lider af en kombination af at være
> ekstrem ømtålelige omkring deres cyckler og samtidig meget ivrige for
> at komme ud at køre.

Tjotjo, dét må folk selv bestemme og dét gjorde jeg *bestemt* også udtryk
for. Men hvor mange indlæg skal der til at forbedre vejret udenfor?! - Og er
dét specielt konstruktiv læsning?!

> Hvis du ikke kan relatere til det: fint - læs en
> anden tråd (som andre ikke interesserer sig for),

Ok, joo det er egentlig fair nok... Så skriv bare løs om vejret, heroppe i
Aalborg er vejret herligt, hvordan ser det ud hos jer?... osv.
Men jeg vedkender stadig, at vejsalt ikke er giver mange flere problemer,
end at den ivrige- og ømtålelige MC'ist nok godt kan sørge for en grundig
afvask af MC'en. De andre, kan blive hjemme indtil vejene er salt-, sne- og
regnfrie, men det hjælper nada, at skrive indlæg om vejret.

> men hold dine sure
> opstød for dig selv.

Ærlig talt, Mikkel: Hvorfor og I lige måde...
Mit sure opstød var kun ment som et lille håb/henstilling. Det er vel (i
bund og grund) den enkeltes personlige afgørelse om de vil køre en tur eller
ej. Så jeg synes bare, at der bruges meget tid på, at diskutere og opblæse
salt- og vejr situationen (mon det er pga. argurketid?!)

> Slå evt. i en pude.

Noget tyder på, at dine MC-støvler er krympet pga. for lidt MC-kørsel i
forårssæsonen!?

Hilsen
Lars

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 14-03-04 13:25

"Lars T. Thomsen" skrev i meddelelsen news:c31e9o$ihs$1@sunsite.dk...

> [...]
og
> regnfrie, men det hjælper nada, at skrive indlæg om vejret.

Der er jeg ikke helt enig. Jeg er næsten sikker på at hvis vi bliver ved med
at brokke os over vejret en måneds tid endnu, så hjælper det på det. Ellers
må vi prøve en måned mere

P.s. Jeg tror også på regndans, og er selv flittig regndansudøver.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 14-03-04 14:55

Lars T. Thomsen wrote:

> Noget tyder på, at dine MC-støvler er krympet pga. for lidt MC-kørsel
> i forårssæsonen!?

"Du er dum!"
"Nej, du er dum!"
"Næ, du er..."

Ja, sådan kunne man blive ved. Men nu er det lige at solen bager udenfor mit
vindue, så jeg triller ud på de små veje på Amar i stedet. Forresten Lars,
der er blevet saltet omkring københavn i nat, kl 5 :]

Fra : Johnny Johansen

Dato : 14-03-04 19:33

"Lars T. Thomsen" <ltth00@acoustics.auc.brige> skrev i en meddelelse

> [...]
> salt- og vejr situationen (mon det er pga. argurketid?!)

> Noget tyder på, at dine MC-støvler er krympet pga. for lidt MC-kørsel i

Jeg tror nu bare tråden er oprette med et lille smil på læben og er ikke
ment som brok. Der sker da ikke noget ved at blive enige om at det danske
forår en noget møjvejr til mc kørsel.

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : René Hvid

Dato : 13-03-04 18:25

"Rasmus Neckelmann" <mullen@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og i løbet af eftermiddagen er saltningen kravlet længere og længere op i
> Jylland! :| Ak og ve. Hva tænker de dog på? Suk. Hvis de nærmer sig

Så er det sket de er kommet til Aalborg, har lige set en salt bil drøne
forbi æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv

--
René Hvid
Alias: "Benneweis"

Fra : S.G

Dato : 13-03-04 19:10

> I følge vintertrafik.dk så er der blevet saltet i sydlige dele af Jylland,
hmm der står ikke noget om slat derinde nu!! fjerner de det igen?