ghostriderrobot... Orv!
Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 13-03-04 11:42

Hvis i ikke allerede har set den, så tjek lige:

http://www.ghostriderrobot.com

Synes mildest talt at det er uhyggeligt imponerende! :)

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : MKS - 74

Dato : 13-03-04 12:28

On Sat, 13 Mar 2004 11:41:43 +0100, "Rasmus Neckelmann"
<mullen@mailme.dk> wrote:

>Synes mildest talt at det er uhyggeligt imponerende! :)

Kewl - Den kan man smide ud at køre en tur selv når vejret iøvrigt
bapper krans....

--
-Michael

Fra : Brian Lænø

Dato : 13-03-04 21:44

"Rasmus Neckelmann" <mullen@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis i ikke allerede har set den, så tjek lige:
>
> http://www.ghostriderrobot.com
>
> Synes mildest talt at det er uhyggeligt imponerende! :)
>
> --
> mvh Rasmus Neckelmann

her er et link mere.
http://sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?file=/c/a/2004/03/13/MNGN15K4MI1.DTL

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Soren Lindholt

Dato : 15-03-04 15:55

Rasmus Neckelmann <mullen@mailme.dk> wrote in article
<c2uoln$ag5$1@sunsite.dk>...
> Hvis i ikke allerede har set den, så tjek lige:
>
> http://www.ghostriderrobot.com
>
> Synes mildest talt at det er uhyggeligt imponerende! :)

det lykkedes ikke at gennemføre ræset: .

http://www.theregister.co.uk/content/28/36234.html

Men den ser fed ud. Og så ville jeg hellere selv køre maskinen, det vil da
være meget sjovere!!