Servicemanual til Yamaha XS 400 Seca
Fra : Thomas Christensen

Dato : 12-03-04 19:38

Hej!

Jeg mangler en servicemanual til min Yamaha XS 400 Seca fra 1984.
Er der nogle som ved, hvor en sådan kan findes evt. på nettet?
Hverken Haynes eller Clymer har lavet en manual til denne maskine.

Mvh
Thomas Christensen

Thomas
Tlf.: 2244 2979
E-mail: tc1@mail1.stofanet.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-03-04 19:55

> Jeg mangler en servicemanual til min Yamaha XS 400 Seca fra 1984.
> Er der nogle som ved, hvor en sådan kan findes evt. på nettet?

Den kan du da godt hente fra mig. Jeg sender lige et link i en mail lidt
senere til min PDF-udgave.. Skal lige have den lagt op et sted hvor du
kan hente den fra.

> Hverken Haynes eller Clymer har lavet en manual til denne maskine.

Nej, der findes en tysk 'Reperaturanleitung' og en original
servicehåndbog fra Yamaha. Sidstnævnte er den største (317 sider) og
rimeligt god. Derudover har jeg også en parts-håndbog fra Yamaha med
eksploderede tegninger af hele cyklen og reservedelsnumre på samtlige
dele. Den er også rar at have, hovedsageligt pga. tegningerne.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Christensen

Dato : 12-03-04 22:38

Hej Martin

Jeg vil meget gerne hente den manual, du har i PDF format. Jeg har intet
over cyklen, så jeg er interesseret i alt det, jeg kan få...
Er det den originale servicebog fra Yamaha, du har som PDF? Og er den
parts-håndbog, du nævner, også som PDF-fil, eller er den i rigtig bog form?
Du må endelig skrive, så snart du har fået lagt noget op, som jeg kan hente.
Jeg venter spændt.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Thomas Christensen