Kan det passe?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 11-03-04 18:40

Kan det virkelig passe at KJ-motorcykler er den eneste alpinestars
forhandler i DK??? Jeg har ledt overalt men kan ikke finde andre!

--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 12-03-04 00:21

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message news:<kv14c.1291$1b6.800@news.get2net.dk>...
> Kan det virkelig passe at KJ-motorcykler er den eneste alpinestars
> forhandler i DK??? Jeg har ledt overalt men kan ikke finde andre!

Jeg mener at KS motor i vejle sælger alpinestar

Ronni

Fra : Intet Navn

Dato : 12-03-04 02:02

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message

> Kan det virkelig passe at KJ-motorcykler er den eneste alpinestars
> forhandler i DK??? Jeg har ledt overalt men kan ikke finde andre!

Er temmelig sikker på at jeg har prøvet et par Alpinestars handsker hos
Haasum - men om de har andet end den slags småtterier ved jeg ikke..?!

/claus

Fra : Anders Hal

Dato : 12-03-04 08:55

Johnny Johansen wrote:
> Kan det virkelig passe at KJ-motorcykler er den eneste alpinestars
> forhandler i DK??? Jeg har ledt overalt men kan ikke finde andre!

Du vil sikkert få flere henvendelser hvis subject på dit indlæg giver et
hint om hvad det drejer sig om!

"Alpinestars forhandlere?" ville nok være et bedre emne... det gør det
også nemmere for andre at vælge fra/til. Også lidt mere sigende når man
bruger groups.google.com om et ½ år ;)

--
/**
* Anders Hal

Fra : Anders Hal

Dato : 12-03-04 10:23

http://usenet.dk/netikette/larm.html ;)

--
/**

Fra : Johnny Johansen

Dato : 12-03-04 10:27

"Anders Hal" <spamkingDetteSkalFjernes@halnet.dk> skrev i en meddelelse

> http://usenet.dk/netikette/larm.html ;)

> [...]

Tak for opsangen Anders, det er taget til efterretning :)

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 12-03-04 17:40

"Johnny Johansen" skrev i meddelelsen
> Kan det virkelig passe at KJ-motorcykler er den eneste alpinestars
> forhandler i DK??? Jeg har ledt overalt men kan ikke finde andre!

Jeg var heldig at finde Alpinestars støvler hos Leo Mortensen, men det er jo
ikke lige rundt om hjørnet.
http://www.leomortensen.dk/

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk