OT: Hvor gemmer Morten Dahl sig?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 11-03-04 16:40

Davs,

Kan det da slet ikke lade sig gøre at få fat i Morten Dahl for tiden?
Jeg har ringet og skrevet til ham i spandevis, men han er tilsyneladende
forsvundet ud i den blå luft?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Poul-M Olsen

Dato : 11-03-04 18:18

On Thu, 11 Mar 2004 16:40:14 +0100, "Psycho Cowboy"
<chrijac_FJERN_@hotmail.com> wrote:

>Davs,
>
>Kan det da slet ikke lade sig gøre at få fat i Morten Dahl for tiden?
>Jeg har ringet og skrevet til ham i spandevis, men han er tilsyneladende
>forsvundet ud i den
"blå luft? "

Hallo Sko på ud af døren, træk vejret dyb og du har jo fat i ham

Mvh.
Skyrider#1
www.oddscafe.dk
Honda CBX750F 88' Snart på gaden igen

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 12-03-04 11:04

Poul-M Olsen wrote:
> Hallo Sko på ud af døren, træk vejret dyb og du har jo fat i ham

Hmm, eller er det ikke noget med at man bare skal stille sig foran et spejl,
sige hans navn 5 gange - og så dukker han op? :) Eller hvordan det nu er...

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-03-04 11:38

"Rasmus Neckelmann" writes:

> Hmm, eller er det ikke noget med at man bare skal stille sig foran et
> spejl, sige hans navn 5 gange - og så dukker han op? :) Eller hvordan
> det nu er...

Nej, det er Skatteministeren.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 12-03-04 13:57

Mikkel Christensen wrote:

> Nej, det er Skatteministeren.

Ikk noget jeg tør at eksperimentere med i hvert fald :| Brrr...

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-03-04 00:59

Psycho Cowboy wrote:
> Davs,
>
> Kan det da slet ikke lade sig gøre at få fat i Morten Dahl for tiden?
> Jeg har ringet og skrevet til ham i spandevis, men han er
> tilsyneladende forsvundet ud i den blå luft?

Vi er jo kommet forbi 1. marts...

Så ham og Tigerdyret nede i Vejle forleden... han kommer sikkert først ind
til hans computer igen til næste vinter...

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1