Hurtig dæk levering
Fra : Erik

Dato : 11-03-04 00:26

Ha ha
Jeg var lidt i tvivl omkring hvor lang tid det ville tage at få leveret de
dæk jeg bestilte hos Reifenversand.com. Men de er hurtige, jeg bestilte d.
08-03-04 og fik dem i dag! Imponerende ( :

Så jeg kan ikke andet end anbefale bixen!

Mvh.
Erik

Fra : Gaarde

Dato : 11-03-04 09:11

"Erik" <loonieREMOVE@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
> 08-03-04 og fik dem i dag! Imponerende ( :
>
> Så jeg kan ikke andet end anbefale bixen!

Jeg har også købt dæk hos Reifenversand flere gange og de har altid leveret
inden for 3-5 dage, det er flot og priserne er jo også i orden.

Mvh
Gaarde

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 14:36

Erik wrote:
[snip - bestilling af dæk]

Når nu I selv bestiller dæk - hvordan sætter I dem så på - gør i det selv
eller hvordan?!?

/Stephan - DT125, GS500 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : MKS - 74

Dato : 11-03-04 14:38

On Thu, 11 Mar 2004 14:36:25 +0100, "TheHobbit"
<stephan[snabel-a]protek.dk> wrote:

>Når nu I selv bestiller dæk - hvordan sætter I dem så på - gør i det selv
>eller hvordan?!?

Det _kan_ man da godt, men i mange tilfælde er det slet ikke besværet
værd - Og det _kan_ være _noget_ bøvlet hvis man ikke har det rette
værktøj+erfaring. I stedet vælger jeg at smide det ned til den lokale
dækmand (_ikke_ MC-værksted) her i Odense sammen med det afmonterede
løse hjul og så sætter han det på og afbalancerer samt bortskaffer det
gamle dæk for en 50,-....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele + enkelte andre dele til salg på:

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-04 14:51

MKS - 74 wrote:
> [...]
> dækmand (_ikke_ MC-værksted) her i Odense sammen med det afmonterede
> løse hjul og så sætter han det på og afbalancerer samt bortskaffer det

Det var jo egentligt smart. Hvor besværligt er det at afmontere baghjulet på
en CBR600F3?

/Stephan

Fra : MKS - 74

Dato : 11-03-04 14:55

On Thu, 11 Mar 2004 14:50:57 +0100, "TheHobbit"
<stephan[snabel-a]protek.dk> wrote:

>Det var jo egentligt smart. Hvor besværligt er det at afmontere baghjulet på
>en CBR600F3?

Det er meget lidt besværligt = nemt, tror jeg at næsten alle vil kunne
finde ud af.

--
-Michael

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 11-03-04 15:59

> Det er meget lidt besværligt = nemt, tror jeg at næsten alle vil kunne
> finde ud af.

I grove træk formentlig således:

Sæt en paddock stand under bagsvingeren og løft.
Skru møtrikken af den bolt, som baghjulet drejer rundt om
Træk bolten ud og bemærk hvordan afstandsstykker og lign. er placeret
Lirk baghjulet af

Fra : Jan

Dato : 11-03-04 16:54

> Sæt en paddock stand under bagsvingeren og løft.

... eller sæt den på center støttebenet

Mvh. Jan

Fra : Ole Lelund

Dato : 11-03-04 16:31

> [...]
> Skru møtrikken af den bolt, som baghjulet drejer rundt om
> Træk bolten ud og bemærk hvordan afstandsstykker og lign. er placeret

Hvad så hvis man ikke har en paderokke som du omtaler hvad gør man så??

Ole www.kantanamc.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-03-04 07:40

Ole Lelund skrev:

> Hvad så hvis man ikke har en paderokke som du omtaler hvad gør man
> så??

....sidestøtteben - og en saksedonkraft i den modsatte side - ka gøre
meget ved det; dét bruger jeg, når jeg smører kæde...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : John Jensen

Dato : 11-03-04 17:12

"TheHobbit" <stephan[snabel-a]protek.dk> skrev i en meddelelse

> Det var jo egentligt smart. Hvor besværligt er det at afmontere baghjulet

> en CBR600F3?
>
> /Stephan
>
> Hvis du overhovedet har behov for at stille sådan et spørgsmål vil jeg gå
så langt som
til at sige du hellere må købe samt få monteret dit nye dæk hos den lokale
MC forhandler.!

/ John

Fra : Bo-gsxR

Dato : 12-03-04 18:52

I stedet vælger jeg at smide det ned til den lokale
> dækmand her i Odense

hvor er det ?
har en kammi i odense som nok gerne vil ha et hint om det.
takker

bo-gsxR

Fra : Erik

Dato : 11-03-04 20:24

> Når nu I selv bestiller dæk - hvordan sætter I dem så på - gør i det selv
> eller hvordan?!?
>
> /Stephan - DT125, GS500 og CBR600F3
> http://www.dfmc.dk/?id=297

Jeg har nu bare tænkt mig at tage de nye dæk på nakken og daffe til det
nærmeste MC værksted og få dem til at bytte ringene! Det tager de ca 150 kr.
for! så det er til at leve med. Grunden til at jeg bruge MC værksted
fremfor det almindelige dækværksted er at jeg har fået det anbefalet af et
almindelig dækværksted.

Mvh.
Erik

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-03-04 21:29

Hejsa

Erik wrote:
> for! så det er til at leve med. Grunden til at jeg bruge MC værksted
> fremfor det almindelige dækværksted er at jeg har fået det anbefalet af et
> almindelig dækværksted.

Tit vil de ikke det, fordi at du ikke køber deres DYRE dæk!

MVh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......