Mads Lund eftersøges!
Fra : Dan Kristensen

Dato : 10-03-04 15:09

Hej!

Vi er en gruppe på Aalborg universitet, som skal bygge tracktion-control
på vores racerbil; i denne forbindelse vil vi gerne i kontakt med Mads
Lund! Er der nogen som har hans E-mail, telefonnummer, eller kender en
anden måde at komme i kontakt med ham på...

mvh
P9 - Aalborg universitet

Fra : Ole Baun

Dato : 10-03-04 22:38

"Dan Kristensen" skrev i en meddelelse news:c2n7i9$3oc$1@abbeden.bunk.cc...

> [...]
> Lund! Er der nogen som har hans E-mail, telefonnummer, eller kender en
> anden måde at komme i kontakt med ham på...

Prøvede lige at søge på Google grupper. Mads Lund er pt ikke så aktiv i
dette forum. Men hvis ikke den mailadr. jeg fandt og har angivet herunder
virker, så tror jeg at Lindholt eller Rittig kan hjælpe med eftersøgningen.

Mads Lund: Mads.L@*nospam*Martin.DK

Søren Lindholt: lindholt@REMOVEperson.dk

Claus Rittig: ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com

Ole Baun
Aalborg

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-03-04 23:27

> Mads Lund: Mads.L@*nospam*Martin.DK

Mads Lund arbejder så vidt jeg ved ikke ved Martin-gruppen mere.. Det
var vist ca. i forbindelse med hans nye job at hans skriverier herinde
stoppede (for travlt i det nye job måske?). Det kan motortosserne
garanteret svare på..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Per P.

Dato : 11-03-04 07:52

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> var vist ca. i forbindelse med hans nye job at hans skriverier herinde
> stoppede (for travlt i det nye job måske?). Det kan motortosserne

Korrekt. Nyt job.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-03-04 13:04

Jeg canclede lige den forrige, og sender med spamsikring

Dan Kristensen <s07dan@msektor.auc.dk> wrote in article
> [...]

> Lund! Er der nogen som har hans E-mail, telefonnummer, eller kender en
> anden måde at komme i kontakt med ham på...

Jeg kan sætte jer i forbindelse med ham... men det bliver dyrt

Men prøv da om mads kanelbolle motortosse muselort dk virker...

Søren
slh@motortosse.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 11-03-04 14:03

On 11 Mar 2004 12:04:08 GMT, "Soren Lindholt"
<lindholt@REMOVEperson.dk> wrote:

>Jeg kan sætte jer i forbindelse med ham... men det bliver dyrt
>
>Men prøv da om mads kanelbolle motortosse muselort dk virker...

Jeg sendte, efter behørigt at ha' konstateret at det var offentligt
tilgængeligt, Mads' mobilnr. pr. mail til dem igår ...

--
-Michael

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-03-04 14:36

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> wrote in article
> Jeg sendte, efter behørigt at ha' konstateret at det var offentligt
> tilgængeligt, Mads' mobilnr. pr. mail til dem igår ...

Ja du ku jo ikke vide at han aldrig tager telefonen... hvis der er
problemer i vente

mvh Søren

Fra : Armand

Dato : 11-03-04 19:12

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse
> MKS - 74 <priller@tiscali.dk> wrote in article
>
> Ja du ku jo ikke vide at han aldrig tager telefonen... hvis der er
> problemer i vente

Problemer?

Jeg tror faktisk at lidt fikumdik med lidt traction-control lige er sagen
for Mads' konstruktions-lyst!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-03-04 09:17

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Jeg tror faktisk at lidt fikumdik med lidt traction-control lige er
> sagen for Mads' konstruktions-lyst!

Jeg fik faktisk en mundtlig beskrivelse af konstruktionen i går aftes
da han var forbi for at hjælpe med at starte Kawaen(*). Det eneste jeg
husker er at det burde ikke tage en habil C programmør mere end 10
minutter at bygge noget der virker. Der indgik også noget elektronik,
men detaljerne er smuttet undervejs

(*) fanden ta' benzinpumper der først fungerer ordentligt efter at have
været en tur ude i fri luft.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Soren Lindholt

Dato : 12-03-04 09:49

Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid> wrote in article
<kkdn06meaz3.fsf@rrnord.dk>...

> [...]
> men detaljerne er smuttet undervejs
>
> (*) fanden ta' benzinpumper der først fungerer ordentligt efter at have

Ja, jeg ku godt lugte der havde være opstartsmøde da jeg stavrede cyklen
ind efter en god aften på pubben

Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-03-04 11:34

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> writes:

> Ja, jeg ku godt lugte der havde være opstartsmøde da jeg stavrede cyklen
> ind efter en god aften på pubben

Heh, vi havde ellers døren åben længe Jeg kan flere spændende historier
men de egner sig ikke til tryk. Dem får du på dagens udflugt.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 12-03-04 14:45

Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid> wrote in article
<kkdhdwue4n6.fsf@rrnord.dk>...

> Heh, vi havde ellers døren åben længe Jeg kan flere spændende
historier
> men de egner sig ikke til tryk. Dem får du på dagens udflugt.

Yeeaarrrhhhh... den traditionsrige forårsudflugt, "fire mand på udflugt"
Foreløbigt program:

16 Afgang fra Aalborg, jeg har købt 2 x 30 halve til madpakke
19 Mad hos bror Ove...
21 Øl på Karlsens kvarter
22 Dick Dale (US) på rytmeposten
25 Øl på Karlsens kvarter
26 i seng på Sadolingsgade

08 op
10 ankomst Herning Stumpemarked
16 afgang Herning Stumpemarked
18 ankomst køkkenet
20 Falde om på sofa/stol/madras etc...

Søndag: Grusgravsræs, eller indkøbstur til tyskland, 1 stk. VFR og nogen
løse GS500ere

Jeg er træt allerede ved tanken...