ot. burner - lastbil
Fra : Bo-gsxR

Dato : 10-03-04 00:16

sorry men synes lige i skulle se den her,
det er en ret "imponerende" burner med en lastbil!

ca. 2,6mb
http://dfm.nathue.dk/bogsxr/lastbil-burner.wmv

bo-gsxR

Fra : Per Jakobsen

Dato : 10-03-04 06:06

Minder lidt om naar jeg fyrer min Ford Explorer af om morgenen. :)

--
Per
Volusia owner

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-03-04 19:00

Hejsa

Fedt clip!

Per Jakobsen wrote:
> Minder lidt om naar jeg fyrer min Ford Explorer af om morgenen. :)

Hmm.... Så har du vel varmet den godt op inden?

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 10-03-04 07:36

Bo-gsxR wrote:
> sorry men synes lige i skulle se den her,
> det er en ret "imponerende" burner med en lastbil!
>
> ca. 2,6mb
> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/lastbil-burner.wmv
>
> bo-gsxR

Damn det blev tåget

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-03-04 08:56

> sorry men synes lige i skulle se den her,
> det er en ret "imponerende" burner med en lastbil!

Vildt....

Det må være den lokale vognmand i Spjald...

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Per P.

Dato : 10-03-04 10:09

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> sorry men synes lige i skulle se den her,
> det er en ret "imponerende" burner med en lastbil!
>
> ca. 2,6mb
> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/lastbil-burner.wmv
>
> bo-gsxR

Det må vist være ovre i det store land. Lad os håbe at chaufføren ikke
bliver slæbt i retten for overlagt at have pådraget mange mennesker en
sundhedsrisiko. Måske det var Osama der kørte.........

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse

Fra : Brian Laursen

Dato : 12-03-04 12:47

Bo-gsxR wrote:
> sorry men synes lige i skulle se den her,
> det er en ret "imponerende" burner med en lastbil!
>
> ca. 2,6mb
> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/lastbil-burner.wmv
>
> bo-gsxR

Hehe sjovt.