kaboratorsprit
Fra : Charlotte petersson

Dato : 09-03-04 21:31

hejsa

hvad er blandingsforholdet i kaboratorsprit?

hejsa
Charlotte

Fra : Peter Graff

Dato : 09-03-04 22:05

Hej Charlotte

Det står på flasken, men der er ingen problemer i at hælde for meget i.

MVH

Peter Graff

Fra : Jens Arnfast

Dato : 09-03-04 22:06

Charlotte petersson wrote:
> hvad er blandingsforholdet i kaboratorsprit?

... uhm.. jeg plejer at sige halv-til-hel, dvs halv flaske
karburatorsprit til en tankfuld, men ellers står der blandingsforhold på
flaskerne

--
-jens
RSV1000

Fra : Ole Baun

Dato : 09-03-04 22:49

"Jens Arnfast" skrev i en meddelelse news:404E31C1.2080607@fabel.dk...

> .. uhm.. jeg plejer at sige halv-til-hel, dvs halv flaske
> karburatorsprit til en tankfuld, men ellers står der blandingsforhold på
> flaskerne

Jep, det står på flaskerne, eller dunkene, eller hvad det nu er emballeret
i. Jeg kører rundt med en ½ liters flaske med 5 markeringer,
(isoleringstape), på mc´en. Den kan fint passe ned i "handskerummet" under
sædet.
På den 2,5 liters dunk jeg tanker fra, (fra Silvan), står der "blandes i
forholdet 1 ltr. til 30 liter benzin". D.v.s. 1 dl til 3 liter benzin; -
eller i mit tilfælde oftest 4 dl til 12 liter benzin.

Ole Baun
CB 500, ´96, 124 kkm