DSF 09/03 22:45 Motobike
Fra : Nicolaj C.

Dato : 09-03-04 19:09

Hvis nogen interesserer sig for den lille V-Strom...

Das Polo-Motorradmagazin.
Suzuki V-Strom 650.
Thema der Sendung: - Suzuki V-Strom 650 Nach der 1000er hat Suzuki jetzt
noch die "kleine" V-Strom, die DL 650, vorgestellt. Der V2 mit 645 Kubik
soll die sparsamere Kundschaft werben. Das Aggregat mit 67 PS, bekannt
ausder SV, macht, laut Suzuki, fast so viel Spaß, wie das große der
1000er...

Fra : anders majland

Dato : 09-03-04 21:00

> Das Polo-Motorradmagazin.

Hvis nogen skulle komme til at lave en lille ulovlighed og grabbe det,
lægge det online og komme til at fortælle om det vil jeg slet ikke
sladre til nogen

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Ole Baun

Dato : 09-03-04 23:03

Nicolaj C. skrev ...

"anders majland" skrev i en meddelelse news:c2labv$s9i$2@sunsite.dk...

> Hvis nogen skulle komme til at lave en lille ulovlighed og grabbe det,
> lægge det online og komme til at fortælle om det vil jeg slet ikke
> sladre til nogen

Jeg vil gerne tilslutte mig anders majland´s opfordring. Synes afgjort også
at den lyder interessant.

Ole Baun
Aalborg