cbr 600 f3
Fra : Brian Laursen

Dato : 09-03-04 17:05

Hej i altvidende gruppe.

Jeg har en lille diskus... med min kammerat. Han siger at F3´eren er født
med 105 hk????. Men ifølge mcpoolens opgivelser, kommer den først med 105 hk
i 1998, og de tidligere er på 100 hk. Er det rigtigt???

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

http://www.Galtenmc.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 09-03-04 18:23

On Tue, 9 Mar 2004 17:04:33 +0100, "Brian Laursen"
<REMOVEBrian.W@stofanet.dk> wrote:

>Hej i altvidende gruppe.

*LOL*...altvidende - Hmmmm.

>Jeg har en lille diskus... med min kammerat. Han siger at F3´eren er født
>med 105 hk????. Men ifølge mcpoolens opgivelser, kommer den først med 105 hk
>i 1998, og de tidligere er på 100 hk. Er det rigtigt???

Nu skal man først og fremmest være klar over at effektopgivelserne på
de forskellige markeder kan afvige lidt selvom der er tale om nøjagtig
samme model. Men når det så er sagt så er den_ikke_ officielt født med
105 hk i DK. Da F3'eren blev født i 1995 havde den 100 hk nominelt som
forgængeren F2 (men motoren dog stadig opgraderet bl. a med Ram-air
mv.), først med den ½-opgradering til det man spøgefuldt kalder F3½ i
1997 fik den officielt 105 hk.Men det er fabriksopgivelserne i DK,
noget andet er den faktuelle ydelse på hjulet, hvor man ca. kan regne
med at F2'erne yder 85, F3 omkring 90 og F3½ 92 og F4'erne 98 og RR
omkring 102 hk i std. trim.

--
-Michael