Haynes til GSXR1100w
Fra : René Hvid

Dato : 08-03-04 20:18

Hej

Er der nogen der kender til en Haynes (eller lign.) til en GSXR1100w ´92 jeg
har ledt forgæves næsten over alt.
Hjææælp........

--
René Hvid Pedersen
Alias: "Benneweis"

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 08-03-04 20:27

"René Hvid" skrev i meddelelsen

> Er der nogen der kender til en Haynes (eller lign.) til en GSXR1100w ´92
jeg
> har ledt forgæves næsten over alt.
> Hjææælp........

Haynes tror jeg ikke du finder noget af.

Det nærmeste jeg finder på http://www.haynes.co.uk er denne her
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=13609&langId=-1
Men om den skriver de "Note: This manual covers models with air/oil-cooled
engines only, the liquid-cooled GSX-R750W and GSX-R1100W are not covered."

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : IJ

Dato : 08-03-04 20:37

> Hej
>
> Er der nogen der kender til en Haynes (eller lign.) til en GSXR1100w ´92
> [...]

Hvis du har mod på at byde eller købe på ebay, er der en her:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2464692888&category=105
34

Ib

Fra : René Hvid

Dato : 09-03-04 15:56

Hej.

Jeg havde håbet at finde en her i landet, så hvis der er nogen der kender