Bikersboys 2 ? :)
Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-03-04 17:54

Så forfilm til denne igår.
Meget ala bikerboys, fine maskiner men noget urealistiske stunts :)

http://www.imdb.com/title/tt0329691/

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-03-04 19:02

Thomas Jensen wrote:
> Så forfilm til denne igår.
> Meget ala bikerboys, fine maskiner men noget urealistiske stunts :)
>
> http://www.imdb.com/title/tt0329691/

Jeg synes også den ser spændende ud.
Traileren kan desuden findes her

http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20Film/torque-trailer-480x260.mov
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 08-03-04 19:27

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Så forfilm til denne igår.
> Meget ala bikerboys, fine maskiner men noget urealistiske stunts :)

Urealistiske ?!? ... Har du nogen sinde se mig på SV'eren

--
Henrik
a ka

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Per Jakobsen

Dato : 09-03-04 06:51

TORQUE

Fed film. Jeg saa den da den havde premiere i biografen. Masser af action,
og for biker folket da ogsaa et par smaa overaskelser (det er detaljerne der
taeller). Filmen skal paa
ingen maade tages serioest (menes anses for realistisk), men der er masser
af det der skal vaere i saadan en film, flotte motorcykler, hede babes,
fantastiske special effects, og masser af action.

Handlings maessigt er det nok ikke en film der hoester mange bogart hatte,
men for dem der gaar meget op i motorcykler skal den ses, og en ting er
sikkert at der massere af indforstaaet jargon, baaade visuelt og i dialog
som kun kan forstaas af mc folket. Dertil er der lagt et plot, for at give
udeforstaaende lidt for pengene.

Jeg skal ihvertfald eje den paa DVD naar den udkommer her i USA.

Mvh

Per

--
Per
Volusia owner

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-03-04 08:51

"Per Jakobsen" <pjakoben@indy.rr.com> writes:

> [...]
> men for dem der gaar meget op i motorcykler skal den ses, og en ting er
> sikkert at der massere af indforstaaet jargon, baaade visuelt og i dialog

Hvis det er samme indforståede jargon som i Biker Boys er det vist mest
til at grine af. Synd at Ice Cube ikke bare holder sig til bandefilm og
rapmusæk

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : iceman

Dato : 09-03-04 07:29

ja........jeg må da skuffe jer.......den er lige så dårlig som biker boyz,
men det kan
man jo også se på den rating som imdb har givet.

Thomas
TL1000R