Brev om restordre fra Louis?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 08-03-04 14:37

Hej alle,

Jeg har lige fået et brev fra Louis om, at den jakke jeg har bestilt, først
er leverbar fra uge 14, og at de undskylder dette mange gange. I brevet står
der tilsyneladende ikke noget om, hvorvidt de så sender den eller ej, når de
igen har den på lager... Er der derfor nogen, der kan svare mig på det?
Det ville jo være ærgeligt at bestille den en gang til, for så at få 2 stk.
tilsendt.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 08-03-04 14:37

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> der kan svare mig på det?
> Det ville jo være ærgeligt at bestille den en gang til, for så at få

Jeg fik det samme at vide på et tidspunkt, og jeg forstod det sådan at
_ordren var annuleret_, hvorefter jeg straks bestilte en anden jakke i
stedet. Det forløb uden problemer. Men det kan jo godt være at det ikke er
nøjagtigt det samme brev du har fået, så mon ikke du bliver nødt til at
spørge dem? Better safe than sorry.

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 09-03-04 16:55

> [...]
> I brevet står der tilsyneladende ikke noget om, hvorvidt de så sender
> den eller ej, når de igen har den på lager... Er der derfor nogen,

Hej Jacob

Din ordre er annulleret. Louis eftersender ikke til udlandet. Du må bestille
den igen, når den kommer på lager (grøn motorcykel)

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 11-03-04 16:33

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Din ordre er annulleret. Louis eftersender ikke til udlandet. Du må
> bestille den igen, når den kommer på lager (grøn motorcykel)

Alle tiders, så må jeg jo bare vente. :o/
Tak for hjælpen!