Batteri til BMW
Fra : Per

Dato : 08-03-04 09:54

Hej med jer

Hvor finder jeg et "stort" vedligeholdelsesfrit batteri til BMW ?

Jeg kan kun finde det i www.wunderlich.de til kr. 1200 + porto.

Lidt dyrt synes jeg.

Andre forslag ?

Hilsen Per

Fra : Henrik Olsen

Dato : 08-03-04 16:46

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in message
> Hej med jer
>
> Hvor finder jeg et "stort" vedligeholdelsesfrit batteri til BMW ?

Prøv www.motorworks.co.uk og www.motobins.co.uk. Begge burde have hvad du
søger.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 09-03-04 01:09

Hvis det skal være uopslideligt så skal det være et af Hawker Odyssey
batterierne fra Motor Works.
De koster det dobbelte af normale akkumulatorer altså ca £ 85 og yder f.eks.
165 amps kortvarigt. Det er jo tørbatterier som kan stå med bunden i vejret.
De er udviklet til bl.a. jagerfly og bruges racerbiler og har længere
levetid/garanti .

Jeg har brugt sådan en på min BMW R100 i flere år, hjemkøbt fra MotoWorks da
jeg i Danmark har hørt priser langt højere.

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 10-03-04 06:12

"Gert Bo thorgersen" <gbt@loxinfo.co.th> wrote in message
> [...]
da
> jeg i Danmark har hørt priser langt højere.

I går aftes da jeg ledte efter noget andet hos Moto-Bins på www opdagede jeg
at de nu også forhandler de nævnte tørbatterier. De er de lidt billigere.
Jeg kan bedst lide at handle med Moto-Bins da de (Steve og Peter) er hurtige
til at sende varer og de er billigere vedr. forsendelsespris. Jeg har på nu
et år her i Thailand sendt ca. 70 e-mails til Steve, næsten kun med
bestillinger, og samme dag får jeg svar om at varen er sendt, hvorefter jeg
modtager dem 3 - 10 dage senere.

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Kai K. Pedersen

Dato : 08-03-04 21:14

Hej Per prøv at kontakte mig på 20975376

Fra : Per

Dato : 09-03-04 10:42

Tak for hjælpen