MotorcykelGalleri.dk - Vis din motorcykel ~
Fra : Amir Karampour | Mel~

Dato : 08-03-04 00:41

Har du en MC? - Så vis frem den frem på MotorcykelGalleri.dk!

Her kan du oprette din MC med billeder og tekst, som du altid kan rette i
eller tilføje til, samt udfordre andres MC'er. Du kan få din MC bedømt og
kommenteret, samt snakke med andre MC-interesserede.

Se her: www.motorcykelgalleri.dk

Med venlig hilsen
MotorcykelGalleri.dk

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 08-03-04 06:27

"Amir Karampour | Melted Moon" skrev i meddelelsen

> Har du en MC? - Så vis frem den frem på MotorcykelGalleri.dk!

Den slags reklame henvises venligst men bestemt til news:dk.opslag

> Her kan du oprette din MC med billeder og tekst, som du altid kan rette i
> eller tilføje til, samt udfordre andres MC'er. Du kan få din MC bedømt og
> kommenteret, samt snakke med andre MC-interesserede.

Hvad er der nu galt i at snakke herinde !

> Se her: www.motorcykelgalleri.dk

Igen ! Nej tak. Hvis du nu var kommet med et fornuftigt indlæg vedr.
spørgsmål om mc ell. lign. og så havde reklamen med i din signatur, så var
der intet galt i at reklamere. Signaturen er fri.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Kent Sørensen

Dato : 08-03-04 09:50

Uha..uha.....sikken en skider......

Nu synes jeg det var et godt initiativ, så jeg har straks oprettet mig med
billeder og det hele. Så nu håber jeg ikke det hele ramler p.g.a. dette.
Faktisk vidste jeg ikke siden fandtes, så det var fint for mig.

Hilsen

Kent
CBR1000

Fra : Jens Arnfast

Dato : 08-03-04 10:43

Kent Sørensen wrote:

> [...]
> billeder og det hele. Så nu håber jeg ikke det hele ramler p.g.a. dette.
> Faktisk vidste jeg ikke siden fandtes, så det var fint for mig.

Tjae.. jeg er nu ikke imponeret - deres tilmeldingsmails blev fanget som
værenede spam - og en mulighed for at afmelde/slette sig har jeg endnu
ikke fundet..

--
-jens
RSV1000

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-03-04 19:53

"Amir Karampour | Melted Moon" <amir@meltedmoon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller tilføje til, samt udfordre andres MC'er. Du kan få din MC bedømt og
> kommenteret, samt snakke med andre MC-interesserede.

LOL!

Fremragende!
Du har lige bøjet i neon, at du ikke aner at danmarks mest kompetente forum
for motorcykelsnak er HER! Samtidig har du skåret ud i pap at du ikke ved at
0ver 400 af os allerede har gallerier i vildskab på DFM's eget site -
dkfritidmotorcykel.dk.

IMponeeerende. Men ellers et fint tiltag du der reklamerer for. Lad os sikre
os at danmarks motorcyklister bliver spredt på så mange fora som muligt, så
der ikke er for mange der kommer til at snakke sammen, LOL.

Nå, undskyld, det var vist lidt ondt. Men jeg foretrækker altså de fora der
allerede virker, så tak, men nej tak.

Rittig

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-03-04 08:37

> [...]
> 0ver 400 af os allerede har gallerier i vildskab på DFM's eget site -

jeg synes nu ellers det er rart at man kan se både navn og billed af mc'en
samtidigt med at man skriver beskeder til vedkommende.

bo-gsxR som ikke er bange for at dfm skulle dø fordi der er et forum mere på
nettet. forskellige forum - forskellige personer at snakke med, er ok.

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-03-04 20:46

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> jeg synes nu ellers det er rart at man kan se både navn og billed af mc'en
> samtidigt med at man skriver beskeder til vedkommende.

Det kan man jo netop på dkfritidmotorcykel.dk ?!?

Rittig

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-03-04 21:28

> Det kan man jo netop på dkfritidmotorcykel.dk ?!?
?
jeg bruge oe til nyheder og skal så åbne w.ex. - dfm og finde navnet ud af
"over 400" profiler. på den anden side, ser jeg billederne af mc'en samtidigt med
at jeg skriver beskeden, uden at søge efter den!

og på mcga... man får ikk en verbal skideballe hvis man siger at man har kørt +200 på dk.
veje! osv. eller som sv. til ham/sv650'eren der fik en advarsel efter 800m inde i sæsonen.
Som jeg siger, jeg kan li begge steder, teknisk er der et klart bedre
forum her på gruppen. og vil ikk undvære dfm, har været her 3-4 år og bliver her helt sikkert.
der er en god stemning, moral og folk taler pænt til hinanden og er ikk bange for at indrømme
hvis de har været lidt for hurtige på aftrækkeren. Men der lidt rigeligt med "hellige" personer
herinde der er hurtige til at dømme en.

bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 09-03-04 22:14

> [...]
hurtige på
> aftrækkeren. Men der lidt rigeligt med "hellige" personer herinde der er

Hvis det blot er rygklappere du er ude efter, så er mange af de private,
oftest mærke-forum's, det ideelle sted at sole sig i egne bedrifter samt
engagere sig kritikløst i andres dumheder.
Herinde bliver du (tilsyneladende) nødt til at tage det sure med det søde og
derfor leve med moralisterne :-|

Derudover er jeg helt 100% træt af døde sites - Det er efterhånden typisk at
folk springer op som løver (når de har fået sig en supergeil motorcykel), og
falder ned som lam (når selv dét viser sig at kunne blive til hverdag), og
jeg vil æde min gamle Nolan-hjelm hvis ikke at også MC-ga er endt historie
længe inden at D.F.M. viser blot det mindste træthedstegn :-|

--
Armand.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-03-04 23:20

> Hvis det blot er rygklappere du er ude efter, så er mange af de private,
> oftest mærke-forum's, det ideelle sted at sole sig i egne bedrifter samt
> engagere sig kritikløst i andres dumheder.

Det er bestemt ikk det jeg leder efter, eller vil beskæftige mig med. Hvad
skulle man få ud af sådan et sted?!
Men jeg ville gerne kunne sige et eller andet som omhandler noget mens jeg
har kørt 240, eller hvis jeg vil køre med knæet i asfalten på off. veje.
uden at blive kaldt idiot, pykopat, uansvarlig osv.
Jeg kører mc og kan godt li at skulle lægge den godt ned når jeg svinger (
og det kræver altså en smule fart! ) Men jeg kan også godt li fornemmelsen
af at køre et gear ud - om det så er mit 4 gear som går til ca. 250 eller 1,2,3,5,6!
men det er der hurtigt nogle der forbander langt væk her på dfm har
deltaget i min del af de tråde hvor der er en der har kommenteret min kørsel,
uden at vedkommende nogen sinde har set mig. objektivitet er kodeordet imo.

> Herinde bliver du (tilsyneladende) nødt til at tage det sure med det søde og
> derfor leve med moralisterne :-|
Det gør jeg også, jeg er her jo! og kan skam meget godt li DFM som sagt tidligere.
Men har vil da derfor ikk udelukke andre for at skabe andre forum'er. ikk alle
kender til news-serevere. Og jeg kan da heller ikk tro at DFM er det eneste
mc relaterede forum du følger med i? Der er tonsvis af dem over hele verdenen.
og man tager det man vil ha, fra hver af dem. Det kan være alt fra klub siden til
zx400 forum'er.

> Derudover er jeg helt 100% træt af døde sites
Det er jeg ikk, for dem kigger jeg ikk på. er der ingen respons på en side, så
er det jo blot sidste gang man har kigget der.

- Det er efterhånden typisk at
> folk springer op som løver (når de har fået sig en supergeil motorcykel), og
> falder ned som lam (
og det er netop der man kan bruge det til noget, da de så er ved at have lært
kværnen at kende. og kan fortælle noget brugbart. Men Jantes lov er stærk i dk.
derfor kigger jeg meget på udelandske forumer, da de ikk er helt så konservative.
som i dk. ( i dk, ikk dfm specielt ) Men et dk forum er nu også ret godt, ellers
havde jeg nok brugt 2,7 mill. kr. på mc, ombygning af denne og xtra udstyr. Og
troedet at det er normalt, som det godt kan virke på nogle forumer uden for dk.
Det er sikkert heller ikk "sundt" at kun læse et forum, hvis det er klub-striben!
men det er et godt sted, hvis man vil finde et fjols som tror han kan køre fra en
mc. og man vil prøve at snuppe en lille test mod en "min-xxxHk-bil-er-hurtigere-end-
xxxccm-motorcykle" ( skal lige nævnes at DET ikk er et forum jeg kigger på,
da det virkede ret kedeligt sidst jeg så det )

> jeg vil æde min gamle Nolan-hjelm hvis ikke at også MC-ga er endt historie
> længe inden at D.F.M. viser blot det mindste træthedstegn :-|

Måske, hvem ved, de er jo ikk konkurrenter! imo.og igen, jeg er ret ligeglad.
men mest fordi jeg ikk kan passe din gamle nolan hjelm

bo-gsxR med profil på www.dfm.dk, dmcn.dk, superkaos.com, mcga.. .dk
suzukihayabusa.org, powerpage.dk(... en bilside..) som alle har lidt godt i sig.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 09-03-04 23:33

Armand wrote:
> [...]
> engagere sig kritikløst i andres dumheder.
> Herinde bliver du (tilsyneladende) nødt til at tage det sure med det søde og

... og det er jo slet ikke så svært

Jeg har også mere opfattelsen af DFM er befolket af mennesker som ser
MC'en som mere end en penis-forlænger, altså nyder at skrue, nusse,
sætte istand, nyde en tur m.m. Som regel ansvarlige mennesker, der ikke
i overdrevet forstand forsøger at få omverdenen til at tro at alle
MCister er nogle slyngler som bare kører råddent på et hjul hele tiden

Min oplevelse af MC-gal. er den typiske Brian (undskyld Hekto mfl! :))
min-kværn-har-bare-flere-hk-end-din-æv-bæv mentalitet - beklager
selvfølgelig hvis det ikke er sådan, men det er nu engang min oplevelse.

> [...]
> jeg vil æde min gamle Nolan-hjelm hvis ikke at også MC-ga er endt historie
> længe inden at D.F.M. viser blot det mindste træthedstegn :-|

Ja, et fænomen der er set før, men jeg vil gerne se dig æde hjelmen hvis
DFM falder før MC-gal.

--
-jens
RSV1000

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-03-04 23:52

snip en masse som sikkert er rigtigt

> Min oplevelse af MC-gal. er den typiske Brian (undskyld Hekto mfl! :))
> min-kværn-har-bare-flere-hk-end-din-æv-bæv mentalitet - beklager
> selvfølgelig hvis det ikke er sådan, men det er nu engang min oplevelse.
Det er en ok holdning, meget normalt.
Problemet kommer sikkert først når du sætter navn på disse typer...

bo-gsx r 750 - som bestemt ikk er den stærkeste kværn, men har hk. nok
til at more mig et stykke tid endnu.

Fra : Hekto

Dato : 10-03-04 02:01

In article <c2lhn5$pmp$1@sunsite.dk>, slettes.gsx-r750@ishoejby.dk
says...
> Problemet kommer sikkert først når du sætter navn på disse typer...

ja, det er tæt på!!!! ;0)
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Armand

Dato : 10-03-04 06:29

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, et fænomen der er set før, men jeg vil gerne se dig æde hjelmen hvis
> DFM falder før MC-gal.

Det kræver at du er tilstede når/hvis det bliver tilfældet.
Så bare hæng på!

--
Armand.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 10-03-04 07:29

Bo-gsxR wrote:
> [...]
> lidt for hurtige på aftrækkeren. Men der lidt rigeligt med "hellige"
> personer herinde der er hurtige til at dømme en.

Fuldstændig enig
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk