Haynes bøger på Dansk??
Fra : Kent Sørensen

Dato : 07-03-04 19:27

Er der nogen der har kendskab til at de skulle være at finde i en oversat
version?

Kent

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-03-04 19:54

Kent Sørensen wrote:

> Er der nogen der har kendskab til at de skulle være at finde i en
> oversat version?

Så vidt jeg ved findes de ikke på dansk. Da jeg købte en til min tidligere
MC fulgte der et dansk-engelsk hæfte med hvori man kunne finde oversættelse
på de fleste tekniske betegnelser.

Jeg tror faktisk at jeg har den et eller andet sted. Jeg kan lige kigge
efter den.

--
Tony
FZS1000

Fra : Mikael Majgaard

Dato : 07-03-04 21:19

Hvis du mangler det hæfte har jeg da en kopi venlig model

Mike
CBR 600

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 07-03-04 21:48

On Sun, 7 Mar 2004 19:26:48 +0100, "Kent Sørensen"
<kentsorensen@esenet.dk> wrote:

>Er der nogen der har kendskab til at de skulle være at finde i en oversat
>version?
>
>Kent

Da jeg købte min Haynes manual var der mulighed for at få en
engelsk/dansk fagordbog med og det er vist nok hvad du kan forvente..

hVH
Hans
NTV 650

Fra : Kent Sørensen

Dato : 07-03-04 23:08

Ja, det hæfte som i omtaler har jeg også, men det var nu en komplet oversat
Haynes jeg efterlyste. Men tak alligevel for jeres kommentar.

Kent

Fra : Soren Lindholt

Dato : 08-03-04 09:44

Kent Sørensen <kentsorensen@esenet.dk> wrote in article
<404b69e2$0$27414$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Er der nogen der har kendskab til at de skulle være at finde i en oversat
> version?

Nogen af bøgerne til biler findes vist på dansk, og mange på svensk. Der er
nok ikke salg nok i en dansk udgave til at det kan betale sig.