GS500E forårsstart
Fra : TheHobbit

Dato : 07-03-04 15:11

Så blev GS'eren trukket frem af sit vinterskjul. På trods af mange råd her
på gruppen med korrekt forårsstart ville jeg lige prøve bare at start den
helt almindeligt.

Choker og 1 tryk på "start" så var den igang og kørte lystigt somom den
aldrig havde være pakket væk. Turen hjem ca. (100 km) gik uden problemer -
dog lidt forsigtigt pga nedsat vejgreb i frostvejret og for at ståne
motoren.

Skal dog lige vænne mig til en 4-takts gademaskine igen efter at have kørt
Offroader hele vinteren.

/Stephan - DT125, GS500E og CBR600 f3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-03-04 23:17

> Choker og 1 tryk på "start" så var den igang og kørte lystigt somom den
> aldrig havde være pakket væk. Turen hjem ca. (100 km) gik uden problemer

Ja, GS500 er en udmærket maskine! Jeg glæder mig meget til at hente min frem
fra vinteropbevaring...

Mvh.
Jesper

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-03-04 23:20

"Jesper Pedersen" <no_email@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, GS500 er en udmærket maskine! Jeg glæder mig meget til at hente min
frem
> fra vinteropbevaring...
>
> Mvh.
> Jesper

Vinteropbevaring ??! Hva'er det ?
Den starter og kører da hele vinteren

OK - ikke når det er glat - så gal er jeg heller ikke

--
Mvh