FZR 600 - Spejle
Fra : Carl

Dato : 07-03-04 13:26

Jeg har købt cyklen i år, og været ude på de første par ture.
Vænner man sig til spejlenes begrænsede udsyn bagud?
Er der nogen som har prøvet alternative spejle, eller alternative
placeringer?

Carl

http://www.dfmc.dk/531

Fra : Keld

Dato : 07-03-04 13:36

I det nye Louis katalog, har jeg set at man kan købe nogle afstandsstykker
til at sætte under sidespejlene, så de kommer længere ud. Ikke kønt så jeg
beholder mit begrænsede udsyn, som på de fleste mc'er.
--
Keld R1

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-03-04 12:21

"Carl" <nomail@dk.dk> wrote in message
> Jeg har købt cyklen i år, og været ude på de første par ture.
> Vænner man sig til spejlenes begrænsede udsyn bagud?
> Er der nogen som har prøvet alternative spejle, eller alternative
> placeringer?

ja du kan sætte spejlene fra en yzf 600 thundercat på, de er firkantede og
det hjælper en del, samtidig kan du sætte spejlforlængere på som ikke ser
specielt godt ud, men tilgengæld kan du nu se alt bag dig

har selv ovenstående kombination på min maskine.

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Armand

Dato : 08-03-04 21:03

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> skrev i
en meddelelse news:2GY2c.106279$jf4.6383519@news000.worldonline.dk...
> "Carl" <nomail@dk.dk> wrote in message

Der er ingen der er skabt positivt anderledes (smal-skuldret?) i dén
henseende, hvorfor alle(!) lider under problemet; men eftersom at man ikke
ser nogen bestræbelser på at komme problemet til livs, kan man læse imellem
linierne at alle og enhver har vænnet sig til at se sine skuldre i 2/3 af
spejlet :-|

Nix!
Men jeg faldt lige over såvel "sokkel-forlængere" som spejle med justerbar
arm (á campingvogns-spejle) i Louis' nye katalog:
Link: www.louis.de
"sokler" (kun til Fazer og R6): #10028969
"camping-spejle" (universelle): #10028249

Check it out!

--
Armand.

Fra : p.mariegaard

Dato : 10-03-04 22:52

> [...]
> specielt godt ud, men tilgengæld kan du nu se alt bag dig
>
> har selv ovenstående kombination på min maskine.

Og det er åbenbart samme spejle som sidder på FZR 600 R og YZF 750, for
sådan et par har jeg skiftet til, og det er en gevaldig forbedring

Poul (FZR 600 US)