"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
news:404a4c62$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Efter sigende skulle ovenstående model have lidt "sprøde" knaster eller
hva
> vi skal kalde det. Er det alle årgangene fra 1992 til 97 eller kun 95,
eller
> hvordan ser det ud?
Det er et problem der har fulgt Suzuki's oliekølede motorer siden de første
GSXR's i midten af 80'erne
Efter sigende er Bandit-motorerne sluppet af med problemet, ligesom at det
forsvandt da GSXR gik over til vandkøling!
Jacob Barfoed foreslog engang en enkelt metode til at gardere sig imod en
"varm kartoffel":
Gør det gældende for handlen at man som køber betaler for et service (som
man givetvis alligevel vile have ofret på modellen efter køb) inden
ovetagelse/betaling, hvorunder man konsulterer mekanikeren omkring
forekomsten af selv små sorte "pitting" huller på knasternes baner.
Er knasterne OK er alt lykkeligt og ingen har sat noget til; men hvis der er
den mindste fejl, så drop dén handel og opfat blot service udgiften som en
investering der sparede dig for den tidobbelte udgift senere
--
Armand.
--
Armand.