/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Ang. knaster på en GSX 600 F
Fra : Michael Hansen


Dato : 06-03-04 23:11

Efter sigende skulle ovenstående model have lidt "sprøde" knaster eller hva
vi skal kalde det. Er det alle årgangene fra 1992 til 97 eller kun 95, eller
hvordan ser det ud?
Er det ellers ting man skal være opmærksom på med denne cykel?



 
 
Armand (07-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 07-03-04 01:55


"Michael Hansen" <mhansen@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
news:404a4c62$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Efter sigende skulle ovenstående model have lidt "sprøde" knaster eller
hva
> vi skal kalde det. Er det alle årgangene fra 1992 til 97 eller kun 95,
eller
> hvordan ser det ud?

Det er et problem der har fulgt Suzuki's oliekølede motorer siden de første
GSXR's i midten af 80'erne
Efter sigende er Bandit-motorerne sluppet af med problemet, ligesom at det
forsvandt da GSXR gik over til vandkøling!

Jacob Barfoed foreslog engang en enkelt metode til at gardere sig imod en
"varm kartoffel":
Gør det gældende for handlen at man som køber betaler for et service (som
man givetvis alligevel vile have ofret på modellen efter køb) inden
ovetagelse/betaling, hvorunder man konsulterer mekanikeren omkring
forekomsten af selv små sorte "pitting" huller på knasternes baner.
Er knasterne OK er alt lykkeligt og ingen har sat noget til; men hvis der er
den mindste fejl, så drop dén handel og opfat blot service udgiften som en
investering der sparede dig for den tidobbelte udgift senere

--
Armand.

--
Armand.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste