Alle tiders....
Fra : Michael Brock

Dato : 06-03-04 21:22

Hej alle..
Så fik jeg kørt den første tur, og det var rigtigt godt, jeg har fået
renoveret motoren og det gav pote, den går virkelig godt...Men min
scottoiler virker ikke som den skal, kan det være fordi det er så koldt at
olien er for tyk til at løbe ud...?

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Lasse

Dato : 07-03-04 00:05

jeg havde det samme problem, med min scottoilor, her i januar. Problemet
var at der hvor olien drypper ud, var enden af slangen slidt lidt, sådan
at hullet i enden af slangen var blevet mindre. Så jeg skar bare lige en
lillesmule af slangen så virkede det fint igen.
Og med hendhold til at olien ikke kan rende ud fordi den er for tyk, så
har min scottoilor virket upåklagelig i 2 greders frost.
Lasse
TA

Fra : Michael Brock

Dato : 07-03-04 08:49

Det prøver jeg lige at kikke på....

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 09:13

> [...]
> renoveret motoren og det gav pote, den går virkelig godt...Men min
> scottoiler virker ikke som den skal, kan det være fordi det er så

Jeg fik også kørt min første "rigtige" tur i dag (+60 km).

Damn det er koldt, men hold da kæft hvor er der skub i MC'en ift til
dytten.
14. Sæson og lige glædeligt overrasket bliver man hvert år

Kenneth S
Yamaha