nogen der kender til denne forretning?
Fra : Aragorn24

Dato : 06-03-04 17:22

http://www.inautotransport.dk/_index2.html

Der er nogle dejlige gamle cykler. Nogen der har handlet der? plus-minusser?

Jeg er efter den CB400F til 16000 virker ok

Fra : Torben Bach

Dato : 06-03-04 17:48

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.inautotransport.dk/_index2.html
>
> Der er nogle dejlige gamle cykler. Nogen der har handlet der?
plus-minusser?

> Jeg er efter den CB400F til 16000 virker ok

1)
Jeg har ikke handlet. Lige som du, synes jeg at MC´erne bliver præsenteret
flot, så en dag for nyligt kørte jeg via Neergårdsvej 4000 Roskilde, hvor
jeg ikke fandt nogen forretning.
2)
Så ringede jeg til det nummer, der står på hjemmesiden. Det var til
forhandleren, som oplyste, at Neergårdsvej er den etageejendom, hvor han
bor, og at MC´erne stod et helt andet sted et stykke uden for Roskilde. Han
var i gang med at male eller noget i den retning, så det blev ikke til noget
med en handel, selvom jeg var nok så købelysten.
I mellemtiden har jeg fundet/købt en MC privat i Jylland, og sådan kan
det jo gå.
3)
Jeg havde også kig på en pæn ældre og velholdt MC, men det viste sig iflg.
forhandleren, at den lige skulle have et nyt dæk og andet, og at den slet
ikke var klar til syn, sådan som jeg havde troet ud fra det pæne foto på
hjemmesiden.

4)
Bortset fra det, så har jeg ikke +/-

Mvh
Torben
Nykøbing Sj.

Fra : Wheeler

Dato : 06-03-04 18:03

> "Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev

[KLIP]

Gammelt = Dejligt...?

Ligner da noget værre L...!

Tænk at ville forlange 14K for en gamel gsx 250 fra 83 :-/

NB.
Vedr. CB 400'en - billeder er taknemmelige - hvorfor mon billederne er taget
i høj solskin (?)
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Hekto

Dato : 06-03-04 19:21

In article <c2culm$5jd$1@news.net.uni-c.dk>, tsbach@nyka.dk says...

> [...]
> ikke var klar til syn, sådan som jeg havde troet ud fra det pæne foto på

Jeg har været derude. Det er en gammel gård, hvor han går og roder.
Han kan godt lide gamle japsere, og det er så det.
Han skruer, roder og flikker sammen det bedste han har lært ... hvis han
da har lært det.
Generelt er priserne alt for høje, i forhold til hvad det er. Der skal
pudses meget og længe, inden der kommer krom 'på' igen.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Pwh

Dato : 06-03-04 18:31

Aragorn24 wrote:
> http://www.inautotransport.dk/_index2.html
>
> Der er nogle dejlige gamle cykler. Nogen der har handlet der?
> plus-minusser?
>
> Jeg er efter den CB400F til 16000 virker ok

Det er nogle gamle svende han har der ;( umiddelbart synes jeg
da at den CB650'er til 19K virker som et bedre køb.

/Jens

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 06-03-04 19:03

Den Sat, 06 Mar 2004 17:22:25 +0100. skrev Aragorn24:

> http://www.inautotransport.dk/_index2.html
>
> Der er nogle dejlige gamle cykler. Nogen der har handlet der? plus-minusser?
>
> Jeg er efter den CB400F til 16000 virker ok

Jeg har købt en anden gammel CB400F derfra.

Handelen forløb uden problemer, en prøvetur var mulig og ejeren Ib var
behjælpelig med at få cyklen til falster.

Det skal dog lige siges at jeg købte den med det formål at skrue den
helt fra hinanden og sætte den i stand, så jeg var egentligt ligeglad
med at den var grim og at den kom til at stå stille noget tid.

Eneste problem jeg rigtig har haft indtil videre er en gammel bolt i
motorophænget der ikke har videre lyst til at komme ud.

// Brian

Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-03-04 19:21

Jeg har handlet med ham for 4-5 år siden skulle bare bruge nogle
håndtag/kontakter til en hjemmeimporteret Izh Planeta 5... Og vi fandt ret
hurtigt noget ældre japaner noget der kunne bruges... En flink fyr der
hoppede på tungen for mig og brugte det meste at en aften på en handel til
120 Kr
Kvaliteten og priserne på hans Mc´ere kan jeg desværre ikke sige noget om
men jeg er sikker på at servicen er i top

MvH Eg

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Aragorn24

Dato : 07-03-04 00:27

Hmm, ja ok, det var da noget mærkligt noget med forretningen, er det butik
eller er det en der sælger privat?

Jeg vil bare have en cykel nr2 der er billig, men forsvarlig i orden

Jeg er MEGET glad for alle jeres hurtige og gode svar

Fra : Armand

Dato : 07-03-04 02:40

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm, ja ok, det var da noget mærkligt noget med forretningen, er det
butik
> eller er det en der sælger privat?

Som jeg mener at have luret ham, så er han vognmand og tager en stak
modeller med hjem som "returgods" når han har ture til .de :-/

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 07-03-04 00:28

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.inautotransport.dk/_index2.html

Har indimellem lagt mærke til hans annoncering, og finder priserne for
opskruede og tilstanden for diffus.

> Nogen der har handlet der?

Dog ikke!
Mener at kunne huske at have haft en misytrings mail-udveksling med ham,
foranlediget af dårlig definitionering af emne og højt prisleje, men kan dog
ikke præcisere nærmere (alderen, du ved)!

> Der er nogle dejlige gamle cykler. Jeg er efter den CB400F til 16000
virker ok

Virker 16.000,- OK?
Jeg synes nærmere at det bekræfter min erindring omkring prislejet :-/

--
Armand.

Fra : Pwh

Dato : 07-03-04 09:05

> [...]
> ham, foranlediget af dårlig definitionering af emne og højt prisleje,
> men kan dog ikke præcisere nærmere (alderen, du ved)!

Havde vi ikke også en overgang probs med at han brugte privat.markeds gruppen
til sine annoncer.

> Virker 16.000,- OK?
> Jeg synes nærmere at det bekræfter min erindring omkring prislejet :-/

Hvis den er gennemrenoveret og med 1/2 års 100% garanti så er prisen
vel ikke helt dårlig. Men kan man stadig få stumper til de der veteraner

/Jens

Fra : Hans B

Dato : 07-03-04 09:13

Jeg kender faktisk Ib.

Han har et transportfirma som han driver hjemmefra Neergaardsvej og et
værksted lidt syd for Roskilde, hvor han går og rumstere. Han opkøber ikke
cykler i Tyskland, men brugte i Danmark som han sætter istand.

Han er en rar fyr til at finde en reservedel hvis man mangler, hjælpe hvis
det kniber og reparere hvis det skal til.

Det er selvfølgelig ikke et forkromet værksted med fliser på væggene!

Om hans cykler er dyre eller ej skal jeg ikke udtale mig om, men han er til
at slå en handel af med.

mvh

Hans

Fra : jesper

Dato : 07-03-04 11:43

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message news:<4049fab3$0$27456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> http://www.inautotransport.dk/_index2.html
>
> Der er nogle dejlige gamle cykler. Nogen der har handlet der? plus-minusser?

Kender ikke lige til den forhandler, men jeg ved hvor der står en
anden CB400f til salg (som snart er helt færdig...)

> Jeg er efter den CB400F til 16000 virker ok

KM standen på de 50.000 kan du nok ikke regne med. Det svarer til knap
2000Km på et år......
Men man kan da se at den har fået sig en større eller mindre
renorvering.
- Den er blevet omlakeret
- Bagskærm og blinklys foran er lakeret sort.....
- Der sidder uoriginale blinklys bag

Priserne for CB'erne svinger meget. folmersmc.dk havde engang en
stående til ca. 20K uden afgift, men den stod også 100% original......
Ellers så er prisen for en der er ordentlig renorveret og i pæn stand
ca. 15K...
Så hvis standen på den CB400f svarer til billedet, så er prisen
rimelig (men billeder er taknemmelige)

CB400f'eren har opnået en klassiker-status, og det påvirker priserne.
Kan man også se på mobile.de hvor der er nogle til over 2000€.....
Men der er mange lig som er udtjente, og sådan en kan være en dyr
fornøjelse...... Så det gælder om at være opmærksom, eller evt have en
med, når man er ude og kigge på en så gammel MC

Jesper
(som stadig har en CB'er indenfor din prisramme til salg

Fra : Aragorn24

Dato : 07-03-04 13:25

Hej Jesper? er din CB400 ved at være færdig? Kan du maile mig billeder af
den?