Olie fuldsynt. 5W/40
Fra : Wheeler

Dato : 06-03-04 12:48

4 liter Shell Helix til 199.- (fra på mandag i BILKA)

eller

4 liter semisynt. (10W/40) til 119.- (bemærkelsesvædig lille prisforskel(?)
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : NielSV650

Dato : 06-03-04 13:21

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> 4 liter Shell Helix til 199.- (fra på mandag i BILKA)
> eller

Så vidt jeg husker, hedder olien til MC'er Advanced. Hvis du kigger på
shell.dk kan du se at Advanced netop er velegnet til oliebadede koblinger og
bla bla bla... den sædvanlige "smørre" (høhø) om bilolie på MC....

>4 liter semisynt. (10W/40) til 119.- (bemærkelsesvædig lille prisforskel(?)

Det er da 67 procent oven i hatten for fuldsyntetisk!

Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-03-04 20:01

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker, hedder olien til MC'er Advanced.

Advance.

> Det er da 67 procent oven i hatten for fuldsyntetisk!

Ja, forskellen er da meget rimelig. Men man kan hurtigt se at Bilka ER
billige med olie.

Rittig