Olieslange Bandit 1200 ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-03-04 21:05

Hej NG.

Har kikket på billeder af Banditter

I den forbindelse har jeg set flere, der er udstyret med et par ekstra
olieslanger oppe på topstykket, ved knasterne !, hvorfor det ?, umiddelbart
går de bare fra den ene knast til den anden, og ikke fra oliekøler eller
bundkar.
Er der nogen der har seriøse bud, og ikke bare
Suzuki-dårlige-knaster-problemet

Jeg har lagt et par billeder på news:dk.binaer.motor under samme sub.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-03-04 08:52

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> olieslanger oppe på topstykket, ved knasterne !, hvorfor det ?,
> umiddelbart går de bare fra den ene knast til den anden, og ikke fra

Kan man forestille sig at erfaringen viser at den ene knast ikke får olie
nok under forskellige omstændigheder, ved at den ene oliekanal i cylinderen
er for lille eller dårligt udformet. Dette er der så forsøgt kompenseret
for ved at forbinde de 2 oliekanaler i toppen.

Bare et bud.

Allan Bojesen

Fra : Knud Dam

Dato : 06-03-04 09:49

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Har kikket på billeder af Banditter

Altid et kik værd ! )))))))

> [...]
umiddelbart
> går de bare fra den ene knast til den anden, og ikke fra oliekøler eller

Hej Dennis.

Spændene !
Jeg har lagt to billeder samme sted.
Den ene bruger samme princip, blot med et rør, den anden har slanger fra
bundkar ? Det er ikke let at se, hvor de kommer fra.
Det må vel være en modifikation med andre (hule) bolte til vippearmene for
at øge smøringen af knasterne ?
Jeg har set navnet "HEL" nævnt flere steder; men kan ikke umiddelbart finde
en side med forhandler.

Mvh

KD Bandit 600 S

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-03-04 16:49

Knud Dam wrote:

> [...]
> vippearmene for at øge smøringen af knasterne ?
> Jeg har set navnet "HEL" nævnt flere steder; men kan ikke umiddelbart

Hej Knud

Her er lige et link til de slanger!
http://www.kjmotorcykler.dk/bremsetilbehoer.htm

MVH Mads Stetter

Fra : -V-

Dato : 06-03-04 13:47

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Jeg har lagt et par billeder på news:dk.binaer.motor under samme sub.

Hvem ejer den afbildede Bandit?

Den er sød.

-V-

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-03-04 22:39

-V- wrote:

> Hvem ejer den afbildede Bandit?
>
> Den er sød.

SØD !!!!! Den er sq da røve fræk,hvis det altså er den sorte du hentyder til
!, den spraglede er ikke lige min kop te,
så er min originale lorte brune sq da pænere !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Moller

Dato : 06-03-04 18:07

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Har kikket på billeder af Banditter

Ja, det betaler sig :) at hente inspiration...

> [...]
> bundkar.
> Er der nogen der har seriøse bud, og ikke bare

uha, det er nævnt lidt i BanditFaq :) der er en updateret ude nu... så
den du fik link til sidst er nok for gammel...

Men i bund og grund er der 2 typer... den som bare er oppe i toppen, den
er mest for udsendets skyld :) og så er der den nede fra bunden, og er for
at give bedre olie circulation i knast huset :) Men de fleste er for
udsendets skyld, og sker sammen med de skifter olieslangerne over til
oliekøleren osv.. og er med i sættet fra HEL af... og som linket et andet
sted, så forhandler KJmotor det :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
P.S. Send mig lige en mail Dennis... omkring dysing osv..

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-03-04 22:40

Moller wrote:

> P.S. Send mig lige en mail Dennis... omkring dysing osv..

Er gjort

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 07-03-04 01:19

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er mest for udsendets skyld :) og så er der den nede fra bunden, og er for
> at give bedre olie circulation i knast huset :)

For mig at se løber begge systemer ind ved vippearmsakslerne, så hvis ikke
at forsyningen er kombineret med nogle borede vippearmsaksler der kan
mer-smøre et påkrævet sted (vippearme eller knastoverflader??) kan jeg ikke
se værdien af dem - Og da slet ikke den vandrette model der tilsyneladende
ikke har en mer-forsyning, men kun forbinder de to sæt vippearms-aksler :-/

> Men de fleste er for udsendets skyld......

Tror jeg gerne!
Ejere af oliekølede Suzuki-motorer er sikker også nemme at sælge den slags
stuff til

--
Armand.